Hej Jimmy
Jeg har selv arbejdet som mødebooker i mange år og har kontakt til flere telemarketing firmaer der evt kan hjælpe dig. Men for at svarer på dine spørgsmål så er her en liste af ting du skal være opmærksom på
Sørg for at den eller de mødebookere du hyrer, kommitter sig til opgaven. Dvs få en prøveperiode sat op med antal timer/opkald og møder der forventes, som man så kan måle på efterfølgende. Eksempelvis en prøveperiode på 20 møder, hvor du så efterfølgende afholder møderne og løbende kommer med feedback på møderne til konsulenten/konsulenterne. Så man kan rette evt. fodfejl til...
På en opstart synes jeg at det er vigtigt at du som kunde deltager og er med til at lytte/hører de første par samtaler, så du har en ide og forventning om, hvordan det kommer til at foregå.
Sørg for at være med til en udarbejdelse af manus, så du ved hvordan dit firma bliver præsenteret i tlf.
Annuleringer af møder vil altid forekomme, men sørg for at få sat betingelserne op for, hvad er en aflysning og hvad ikke er.
Typisk vil man aflønne med en provision pr. møde eller en fast timepris for en phoner. Hvad prisen er afhænger meget af, hvilken type møder der skal bookes og med hvem.
Håber det var svar nok ellers er du velkommen til at spørge igen. Evt kan du ende mig en mail på talifonen (snabela) Outlook.dk
Mvh Kim