Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Klima mærket Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg står i den situation at jeg skal bruge en hjemmeside som jeg selv kan gå og rode med.

så mit spørgsmål lyder hvor kan man finde en sådan en slags skabelon

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Konrad

Du bliver nød til at være lidt mere specifik, en "hjemmeside" er et vidt begreb! ;-)

Jeg har send dig en PB.

Mvh

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Konrad

Hvis jeg var dig ville jeg tage et kig på WordPress - der er rigtigt mange (for ikke at sige alle) af de hosting udbydere der giver dig en one-click installation, prøv at tage et kig på unoeuro, one.com, meebox osv.

Til Wordpress finder du en masse gode temaer, så du rigtig nemt selv kan installerer - du kan finde en omfattende getting started her: http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/wordpress_kursus.php

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Konrad

Du skriver ikke så meget omkring dine ønsker og behov i forhold til hjemmesiden, derfor er det selvfølgelig lidt svært at skulle rådgive dig endeligt. Når det er sagt vil jeg anbefale dig at kigge nærmere på WordPress. Med WordPress får du en holdbar samt god løsning, hvor du let selv kan redigere indholdet efter lancering. 

Vi udarbejder alle vores kunders hjemmesider i WordPress CMS - du er velkommen til at blive inspireret på vores referenceliste (link: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Du er velkommen til at smide mig en mail hvis du måtte have brug for sparring, eller et uforpligtende tilbud på opsætningen. Jeg kan fanges på simon@erhvervshjemmesider.dk

Hav en rigtig god aften :-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1753
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde sider som SimpleSite.dkFreewebsite-service.com, bricksite.com, 123hjemmeside.dk mf hvor du let kan gå igang med at skrive tekster og indsætte billeder m.m på din hjemmeside.

Du kan også prøve Wordpress men der skal du kunne hitte ud af at sætte det op med mindre du finder en webhost hvor de har integreret i deres system.

Tjek evt her

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)