Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

side visninger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

182 siden visninger idag er det fint nok på en dag, eller går det alt for langtsom har ikke lige den bedste til markedføring

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver altså nødt til at komme med nogle mere uddybet spørgsmål.

Du har den seneste tid postet rigtigt mange indlæg med halve spørgsmål.

Hvis Aminos mange brugere skal have en chance for at kunne give dig (og andre med lignende problemstillinger) et brugbart svar, må du være lidt mere grundig med spørgsmålene.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

det har du dog ret i, men det er ikke alle der er de bedste til at uddybe sådan nogle ting desværre. fordi jeg forstår dog ikke hvad der er mere man fx kan skrive. skulle det være hvad det handler om eller hvordan eller om det er en blog, eller et site. helst seriøst jeg er mere eller mindre ny i det her så beklager 

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på dine mål.

Hvis det er fra 182 forskellige brugere ville jeg nok være træt af det.

Jeg ville nok fokusere på et andet nøgletal end sidevisninger, eks. sidevisninger pr. session, afvisningsprocent, tilbagevendende brugere osv.

Skriv lidt mere information, så har folk en chance for at komme med et brugbart svar :)

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin kan godt se hvad du mener når du fx skriver som du gør det der, men jeg er ikke selv godt til det ved dog ikke hvorfor men jeg skal da prøve men som sagt ny i dette blog sjov, så ved ikke så meget om det har lige startet en igår nemlig, og jeg ved dog ikke om man kan se om det kommer fra forskellige computer eller hvad man skal sige, eller hvordan sådan noget fungere. ved næsten ingen ting om dette 

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er også noget langhåret noget :) Du kan på youtube finde begynder-guides til Google Analytics - dem kan man lære rigtig meget af.  

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor det er for et projekt du har gang i, men på Amino Freelancer kan du måske finde en SEO-konsulent, som til fornuftige penge kan give dig en gennemgang af det grundlæggende - som du bagefter kan bruge til sparring på dit projekt. Det er selvfølgelig ikke gratis, men det kunne godt være pengene værd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)