Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med Forretningsnetværket BNI Connect?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har undladt at deltage (BETALE!) til et BNI netværk, og kunne aldrig få svar fra de andre medlemmer omkring hvad der retfærdiggjorde den småsyge pris.

Bevares, betalingen kan være medvirkende til at holde de useriøse ude og primært have seriøse medlemmer - Men det kan også klares på andre måder.

Gruppen var faktisk ret stor, og nogen fik også noget ud af det, men langt hen ad vejen fandt de også ud af hvem der bidrog og hvem der ikke gjorde, og de fik faktisk mest ud af en bestemt gruppe mennesker, primært dem de i forvejen kendte.

Resultatet blev efter omkring to år at en god del meldte sig ud og siden har startet en privat netværksgruppe. Prisen er hvad morgenmaden koster, lokationen skifter, så ser man hinandens virksomheder (Eller i hvert fald de der har plads til at have en 8-14 mennesker forbi) og får en god snak.

Det fungerer hammer godt, og BNI æder ikke en kæmpe del af kagen for at levere ...? Noget ingen rigtig har fundet ud af hvad er (I vores tilfælde i hvert fald).

Mit synspunkt er at det bedre kan betale sig at se om du kan finde en mere privat gruppe, alternativt ville jeg hellere smide penge efter de grupper mange sportsklubber har - De koster måske lidt mere, men oftest giver de også adgang til noget andet hvis man har interesse i klubben/sporten.

Slutteligt! Så skal det hele passe sammen, hvis du primært skal sælge til private eller små virksomheder, så skal man ikke nødvendigvis i et netværk hvor det primært er folk fra store virksomheder der sidder - Det er ikke så nødvendigvis dem der kan være gode til at byde ind med noget til de mindre virksomheder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 21
Fra  PN-Multiservice Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Ud fra denne debat, kunne det godt se ud som om, de fleste ikke har positive oplevelser eller mener at det økonomisk kan betale sig.

Kunne godt være jeg skulle gå andre veje for at netværke for at udvide min forretning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 21
Fra  PN-Multiservice Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tiden er Altid en udfordring 😉

Fra Glostrup
Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Fra  HR Pro Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Har ikke selv erfaring med BNI, men er med i GLOBAL-Network. Jeg vil sige, at du får det igen, som du lægger i netværket. GN lægger vægt på at vi kender hinanden godt og har tillid til hinanden, så vi derigennem er bedre rustet til at referere  hinanden videre. Derfor er vi også færre deltagere per møde... Jeg startede op i september 2014 og har været med i GN siden 1. januar 2015. De første 6 måneder kunne jeg ikke se et direkte afkast, men for mig vendte det efter ca. 6 måneder. Jeg er blevet klart bedre til at præsentere min virksomhed og har ro i maven ved at kunne afprøve nye tanker i et forum, hvor jeg har tillid til folk. Startede op med at gæste netværket, som alle kan gøre ved at melde sig til på hjemmesiden og betale 100,- ex mom. I dag er jeg mødeleder for gruppen i Kbh K - så det viser vel også hvor begejstret jeg har været for erhvervs netværk ;o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 21
Fra  PN-Multiservice Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise.

Er sikker på, det giver rigtig god mening for nogen at deltage i denne form for netværk.

Spørgsmålet er egentlig om, det giver mening for en, der arbejder med Ejendomsservice, Trappevask, Rengøring samt alt forfaldent? Synes det er svært at vurdere eftersom jeg har fået fortalt at det koster ca. 10.000kr. pr. år at deltage - for mig som er startet min virksomhed med 0 kr. i kapital er det meget at hive ud, især som nystartet med en begrænset omsætning.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Roll Nørhammer:
Spørgsmålet er egentlig om, det giver mening for en, der arbejder med Ejendomsservice, Trappevask, Rengøring samt alt forfaldent? Synes det er svært at vurdere eftersom jeg har fået fortalt at det koster ca. 10.000kr. pr. år at deltage - for mig som er startet min virksomhed med 0 kr. i kapital er det meget at hive ud, især som nystartet med en begrænset omsætning.

Wink

Kender også Global Netvork.

Du skal tænke dig mange mange gange om.

Og når du har tænkt m.m. tror du vil bortvælge det.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 29 26 36 96 eller send mail på info@raad-mal.dk 

Wink Det er næsten gratis

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 21
Fra  PN-Multiservice Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er næsten gratis Ib? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette Peter !!

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 29 26 36 96 eller send mail på info@raad-mal.dk 

Wink Det er næsten gratis

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)