Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop hvilket prisleje er det i:-/?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Rock N Risotto Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rødder:-)

jeg har vidst skrevet noget lignende,  men nu vil jeg lige en gang for alle se om jeg ka blive klogere på et par ting...

jeg har brug for en webshop der ska sælge en form for fødevare med levering i kbh til at starte med, 

så en webshop hvor der er billeder af varen, lidt historie om firma og ingredienser  ja  kunden bestiller en vare betaler og jeg levere,, 

og hvor hurtig kan en med forstand på det få den op og køre...

jeg er klar over at der sikkert er en masse facetter der spiller ind,,, hvis der er nogen der kan gi tilbud om det så behøver i ikke at holde jer tilbage,, det jeg starter med er 10 forskellige slags af en og samme varegruppe. :-)    og hvad skal der til for at alle ser den..

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mr Risotto

Hvor en sådan løsning ender henne, sådan rent prismæssigt afhænger jo meget af detaljerne i din løsning - hvis du spø'r for at få en prisniveau til at budgettere ud fra, så skal du nok sætte omkring 10-15.000 af til en simpel løsning. Du vil opleve at få bud der er mindre end det - men så kommer der jo altid nogle ting til efterfølgende, som i ikke lige fik taget højde for da i lavede den første aftale.

Uanset hvad så vil jeg helt klart anbefale dig at gå med en af de professionelle udbydere der også er herinde, det at få succes med en shop kræver mange ting, og her er teknikken faktisk en mindre del. Når det så er sagt, så kan det ende med at blive meget dyrt at starte op med en amatør, blot fordi du får en rigtig skarp pris. Jeg har selv været med flere gange hvor vi har været nødt til at skrotte det der var lavet for at starte forfra igen.

Rent tidsmæssigt tager det ikke så lang tid at sætte shoppen op således at du er i gang. Derefter skal du regne med at der nok skal bruges en del tid til justering, og det med at få indløsningsaftalen på plads tager også tid, ligesom du jo lige skal lære at arbejde med shoppen, og få fat i gode produkfotos, og få oprettet dine vare med fornuftige tekster osv - så afhængigt af hvor travlt du har, så ville jeg nok sætte et par måneder af inden du er helt klar.

Det der tager tiden her er som udgangspunkt ikke det at sætte shoppen op sådan rent teknisk - det er alt det andet - og udover det med indløsningsaftalen så hænger det faktisk meget på dig (eller det bør det ihvertfald gøre).

Det svære her bliver så det med at alle skal se den - her skal du have kigget på din markedsføringsstartegi, er det SEO du vil arbejde med, Adwords, SocialMedia eller... ? her skal du også forvente at der skal bruges både tid og penge - det nytter jo netop intet at have fået udviklet shoppen hvis du ingen besøgende har.

Her skal du starte med at få lagt en plan om præcist hvordan du vil fortælle om din nye shop - hvad den skal indeholde afhænger af det marked du er på vej ind på. Det her kan du selvfølgelig godt forsøge dig selv, men hvis du kan finde pengene til det, så vil jeg anbefale dig at få en med på sidelinjen der kender lidt til online markedsføring, det kan som regel altid betale sig.

Anyway, så held og lykke med projektet

//Morten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skriv en privatbesked til mig, så kan jeg høre lidt mere om projektet :)

Venlig Hilsen

Alexander Rasmussen

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg vil meget gerne give dig et uforpligtende tilbud på opsætningen af din nye webshop. 

At skulle starte ny webshop kan være en meget uoverskuelig proces, da du for første gang nogensinde, skal tage stilling til en masse forskellige parametre. Derfor kan det være en stor forskel for dig at få en fast sparringspartner, som kan være behjælpelig med alt fra hosting, teknisk opsætning samt betalingsløsning. 

Vi kan være behjælpelig igennem hele processen, samt vejlede dig til dine forskellige valg undervejs. Du er derfor meget velkommen til at sende mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller tlf. 70 40 40 50. Så kan vi tage en snak omkring dit projekt, samt behov. 

Såfremt du ønsker at se et udvalg af kundereferencer kan du gøre dette på følgende link: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Håber på at høre fra dig :-) 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, det vidt forskelligt, du kan få noget til 3.000-10.000kr eller 15.000+kr, det kommer helt an på hvad dine krav er.

Du kan skrive en mail til mig på sht@diazu.dk, så skal jeg nok guide dig igennem de forskellige løsninger. 

Du kan også oprette din opgave igennem min tjeneste Diazu: http://diazu.dk/3-tilbud-paa-webshop/ og få 3 uforpligtende og gratis tilbud på din webshop, for at skabe et noglelunde overblik over hvad folk tager for det.

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil anbefale dig, at du tager dig al den nødvendige tid, der skal til for at du får nogle gode og informationsrige produktsider og kategorisider. Det er afgørende for dit salg, at dine kunder ikke sidder med et eneste tvivlsspørgsmål tilbage, når de har klikket rundt på din webshop.

Husk:
Information hjælper både på dine placeringer i søgeresultaterne, samt på dit endelige salg.
 

Når du kommer i gang, bør du have fuld fokus på følgende punkter:

- Billeder skal erstatte, at kunden kan vende og dreje varen for at vurdere kvaliteten. Sørg derfor for at have detaljerede billeder i høj kvalitet, som er taget af en professionel fotograf i et godt lys.

- Husk overskrifter på både dine produkter og kategorier: Kun én overskrift af typen H1 pr. side, og også meget gerne en overskrift 2 af typen H2.

- Hav gerne meget tekst på hver side, da dette hjælper dig til bedre placeringer i søgeresultaterne + Det kan give dine kunder svar på eventuelle spørgsmål. 

- Punktopstillinger er en god idé: De er lette og overskuelige at læse og dine kunder elsker det.

- Din webshop skal være teknisk korrekt sat op, hvor Googles retningslinjer skal overholdes til punkt og prikke, så webshoppen ikke spænder ben for dit hårde arbejde. Der findes mange faldgruber mht. til tekniske SEO-fejl på webshops - Læs SEO checkliste nederst på denne side: https://danhost.dk/opstart-af-webshop 

 

En ekstra tip:
Din webshop skal være sat op med struktureret data, så Google forstår, hvad der er produktets pris, lagerstatus, produktbilleder, produktanmeldelser - Alt sammen noget, der kan vises i søgeresultaterne og dermed medvirke til, at flere klikker ind på netop din webshop, frem for på din konkurrents. Struktureret data er et genialt værktøj, som også ses meget ved opskriftsøgninger, hvor man i søgeresultaterne bliver informeret om f.eks. tilberedningstid og hvor mange stjerner andre læsere har givet denne opskrift. 

 

Prisleje på en webshop
Hvad angår prislejet, kan jeg give et eksempel på, hvad det koster at komme i gang med en webshop hos Danhost:

Oprettelse af webshop = 500 kr.
inkl. design template du selv kan tilpasse, 2 GB hosting med masser af plads til utallige produkter, samt du får en betalingsgateway.

Webshop pr. måned = 299 kr.
inkl. fri supporthjælp og alle de nødvendige funktionaliteter du har brug for i en professionel webshop (lagerstyrring, ordrehåndtering, tilbudsstyring m.m.)

Der er ikke email med i webshoppen, men det kan du få for +12 kr pr. måned

Dertil skal du bruge en indløsningsaftale for at modtage kreditkort (det er vigtigt, at du kan tage imod Visa Dankort). Som nystartet webshop vil jeg anbefale dig at vælge Clearhaus. Her er der intet fast abonnement, hvilket betyder, at du kan holde dine startudgifter nede på et minimum. Du betaler derimod en lille procentdel af salget. Og til din betalingsgateway betaler du +1 kr/transaktion. Det vil sige du kun har udgifter, når du har et salg. 

Det er i hvert fald denne løsning mange nystartede iværksættere foretrækker.

Senere kan du vælge at skifte indløser til Nets og få en pakke med 250 - 500 transaktioner til din betalingsgateway. Så falder udgiften pr. transaktion væsentligt. 

 

Så overordnet set, kan du få en webshop til 311 kr pr. måned inkl. mail + transaktionsudgifter (ekskl. moms). Du har selvfølgelig en masse udgifter ved siden af til forsendelsesemballage, varelager, produktbilleder - Og ikke mindst markedsføring!

  

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen,
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig, spændende projekt du er ved at give dig i kast med der! :)

som du selv siger der meget der spiller ind med hvad det kommer til at koste lave dig sådan en side..
men som udgangspunkt lyder det til noget vi kan lave til dig for omkring 2500 kr.
se mere på www.bestilhjemmeside.dk skriv gerne til mig på konktakt@bestilhjemmeside.dk så finder vi en løsning til dig! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)