Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du brainstorme enkle idéer til at tjene en ekstra skilling?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for at tjene nogle ekstra penge ved siden af mit 37-timers arbejde, uden at det bliver til to fuldtidsjobs. Jeg er ikke toptjekket og professionel til alt, men er dygtig til mange ting. Blandt andet som skribent, social media management, udlejning (værelser/hotel/lejligheder), lettere grafisk design arbejde, diverse it-relaterede opgaver og basic WordPress, ledelse, event planlægning, chauffør m.m.

Vil Amino netværket hjælpe med at brainstorme på nogle enkelte (men ikke nødvendigvis lette) idéer til at tjene en ekstra skilling og hvor jeg kommer igang?

God aften derude.

De allerbedste hilsner, 
Johnny

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Hvis du har en videregående uddannelse og skriver perfekt dansk, er du velkommen til at søge ind på Tekstspots hold af freelanceskribenter.
Vær opmærksom på, at ca. 80% af vores ansøgere dumper i vores strenge test, så spild ikke din tid på os, med mindre du ved, at du hører til i den bedste femtedel.

Skriv til kontakt@tekstspot.dk, hvis du stadig tør Big Smile.

Venlig hilsen

Hans

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hej Johnny

Hvis du har en videregående uddannelse og skriver perfekt dansk, er du velkommen til at søge ind på Tekstspots hold af freelanceskribenter.
Vær opmærksom på, at ca. 80% af vores ansøgere dumper i vores strenge test, så spild ikke din tid på os, med mindre du ved, at du hører til i den bedste femtedel.

Skriv til kontakt@tekstspot.dk, hvis du stadig tør Big Smile.

Hej Hans

Tak for invitationen. Jeg tør. Men det er ikke mig, du ønsker ansat i din virksomhed. For jeg skriver bestemt ikke perfekt dansk og har ikke en videregående uddannelse, der på nogen måde kan kobles til det, din virksomheder har med at gøre. Jeg er selfmade hele vejen igennem og elsker det uperfekte - også i det skrevne ord. Vigtigst for mig er, at jeg er nøjsom, grundig og indlevende, når jeg skriver. At der så indimellem er en stavefejl, eller et komma eller en ordsætning som er ukorrekt, betyder mindre for mig.

God dag...Big Smile

Johnny

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skrev oplægget igår, var det tanken og håbet, at andre Amino medlemmer - her i tråden - ville komme op med deres idéer på hvordan jeg kan tjene penge ved siden af mit 37-timers job. Men så var der et andet medlem som skrev til mig privat, for at tilbyde, at brainstorme face-to-face. Det synes jeg er en rigtig god idé.
Men for at det skal give lidt mere mening, vil det være spændende hvis vi kan samle en håndfuld andre som har lyst til at slå hovederne sammen. Andre der gerne vil tænke i muligheder for at tjene ekstra penge. Og hvem ved, måske vi alle eller nogle af os skaber noget sammen og får succes med det. Mulighederne syntes at være mange.

Så byd ind og lad os tage den derfra.

God dag derude.

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Fra  Mørck & Co. Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor henne?

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

mørckogco:
hvor henne?

København.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med sådan en ting som taxa-chauffør? Det bør netop kunne tilrettelægges, så du arbejder om aftenen og weekender, så det ikke ligger indenfor normal arbejdstid.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:
Hvad med sådan en ting som taxa-chauffør? Det bør netop kunne tilrettelægges, så du arbejder om aftenen og weekender, så det ikke ligger indenfor normal arbejdstid.

Jeg tror at jeg har tænkt over de mest oplagte. Desuden opdager jeg nu, at jeg nok ikke har været helt klar i spyttet, da jeg skrev oplægget. Det jeg søger og gerne vil brainstorme, er muligheder der kan udvikle sig økonomisk, og ikke så meget økonomisk statiske muligheder. Noget jeg - eller vi - kan bygge videre på.

Men ellers et godt forslag. Tak for det...Smile

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådanne oplysninger ville være fine at have med i dit oplæg også - det er ikke altid lige let at læse mellem linjerne. Om du blot ønsker en sikker fast indtægt ved siden af dit nuværende job eller om det er noget med mere potentiale i, er jo svært at vurdere for os andre ;)

Jeg vil da klart anbefale dig at skrive nogle af idéerne fra jeres brainstorm herinde også, idet det så kan inspirere andre. Ellers har jeg blot at sige god jagt!

Fra Viborg
Tilmeldt 16. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)