Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, Squarespace dansk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hjortsvang - Tørring
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Jeg har en hjemmeside som er lavet med Squarespace – jeg er super glad for den og for Squarespace. Når det kommer til webshop delen så er der jo nogle udfordringer. Man kan bla. se at den kun kører på USdollars og der er ingen danske betalingssystemer der samarbejder med squarespace. - endnu, for synes jeg har læst et sted at det ville komme?

Nogen som ved noget?


Hvad vi I anbefale at bruge som kunne hænge sammen - i design og som er super brugervenligt?
Det er ikke noget som må koste al verden da det (til at starte med) er mine små hobbyting som jeg vil sælge og ikke nogen stor webshop jeg er ved at opbygge.
Elsker squarespace fordi jeg ikke er en haj til HTML og javas. så håber nogen derude kan guide mig lidt :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Helle

Rent designmæssigt kan du sikkert sagtens få det til at se ens ud på tværs af forskellige platforme, men her skal du nok lige, uanset hvad du ender med, have en designer indover.

Når det så er sagt så vil du stadig stå med to forskellige systemer, hvilke jo aldrig er optimalt.

Et alternativ kunne jo også være at få lavet en ny løsning i f.eks Wordpress/WooCommerce, det er også rigtigt brugervenligt, og her når du også langt uden at skulle spekulerer over hverken HTML, eller PHP, som er det sprog som Wordpress er kodet i. Men det koster selvfølgelig at få en til at hjælpe dig med at sætte det op - men typisk er det ingen formue - for 10.000 spir når du langt - og er det til professionelt brug vil jeg anbefale dig ikke at budgettere med mindre.

Og ja, 10.000 kr er da mange penge hvis det blot er til hobby brug - hvis det er det som du har brug for i denne omgang, så kunne du også kigge på en af de løsninger man "lejer" f.eks Dandonmain, der findes også en række mindre udbydere på markedet, måske kunne du få en rigtig god pris der - og er det kun til Hobby brug og er risikoen jo også begrænset

Anyway, held og lykke med det

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Helle

Jeg har for nyligt måtte sammen med en potentiel kunde konstaterer at der, netop som du selv påpeger, ikke er mulighed for dansk valuta på Squarespace.

Derfor vil jeg ligesom Martin anbefale dig at kigge imod en anden løsning til din webshop, især hvis du ønsker at henvende dig til det danske marked.

Måske var en WooCommerce løsning noget for dig? Du skal nok have noget hjælp til selve opsætningen, men ellers er det super brugervenligt og lækkert at benytte i den daglige drift. Selvfølgelig alt afhængigt af behov.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail med lidt ønsker til din webshop, så vil jeg gerne udarbejde et uforpligtende oplæg. Fang mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk.

Du kan læse mere om os på www.erhvervshjemmesider.dk. Her kan du også se referencer på tidligere udført arbejde for vores nuværende kunder.

Hav en rigtig god søndag :-)

Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har min webshop sat op i squarespace. Jeg har valutaen  i DKK, men det er et kæmpe problem at man pt ikke kan have flere valutaer - vil vildt gerne også have EUR på den. Nogle der ved noget nyt om dette?

Tilknyttet har jeg betalingssystemet STRIPE som fungerre godt, soecielt efter at være blevet allergisk overfor NETS og TELLER. Dog håber jeg at de snart tilbyder paypal og mobile pay...

MVH Lise

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Ja det kan være en udfordring. Som der refereres til kan en WordPress løsning være godt.

Hvis det skal være en mindre løsning tag et kig på http://www.mono.net/lav-din-egen-webshop

De har mulighed for en enkel shop og flot hjemmeside i et system. Samt betalingsmidler Quickpay

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker mere information.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

lisenp:
Tilknyttet har jeg betalingssystemet STRIPE som fungerre godt, soecielt efter at være blevet allergisk overfor NETS og TELLER. Dog håber jeg at de snart tilbyder paypal og mobile pay...

Der findes jo andre indløsere end Nets og Teller - blot til info.

Mht. PayPal og Mobilepay ... tror ikke du skal holde vejret til det kommer til Stripe.

vh

thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)