Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af iPhone covers

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg kunne godt tænke mig at få produceret nogen iPhone covers/beskyttelse, men jeg har ingen erfaring på dette område. Søger derfor noget hjælp.

Kan sådan noget godt produceres til en fornuftig pris indenfor Europa eller endda Danmark? Kan man undgå Kina og høje importgebyrer, eller er Kina det billigste?

Hvad koster det typisk at få produceret et mindre antal af sådan noget? Den første er nok dyrest, men er der (stor) forskel på 10, 100 og 1.000?

Skal man lave egne 3D-tegninger, eller kan man udnytte inspiration fra eksisterende covers?

Ift. materiale forestiller jeg mig på nuværende tidspunkt silikone og hård plast. Måske få lavet 50-100 stykker og se om der bliver solgt nogen.

Hvis der nu også skal print på, laves det samme sted eller er det typisk man får andre til at lave det?

Hvor meget vil det koste at få lavet et enkelt cover med et unikt print, hvis en kunde nu skulle ønske det? Fx hård plast med billede af en tiger.

Det er helt nyt for mig, så søger virkelig bare råd og vejledning til at komme i gang. Alle tilbud er også velkomne.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)