Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan trykke på plastik?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Fra  søren Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Optimal løsning søges... 

Har snart tusindevis af plastik produkter, men der skal skrift på dem. - Kan jeg selv købe en lille stempelmaskine eller hvilke virksomheder kan trykke skrift på plastik produkter, helst i nærheden af aarhus..

Det drejer sig om 8x3 cm hvid skrift der skal på tusindevis af plastikprodukter. Kan godt selv sætte dem på hvis jeg er ude i klistermærker, men hvis der findes pænere, bedre og billigere løsning i DK kunne det være lækkert! 

Mvh. 

Alexander :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Var forbi en kunde igår. De har købt en lasergraveringsmaskine, tror det er den størrelse. Omkring 2.000,00 så vidt jeg husker.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Fra  søren Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det hurtige svar! Men ved du ca. hvad det koster pr tryk? bare ca. hvad du vil gætte på, str. 16, 20 tegn :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Venning:
hvad det koster pr tryk

 

Det er jo umuligt at svare på uden at kende både mængde, størrelse af det trykte, antal farver osv.   Hvorfor dælen ringer du ikke bare til et af firmaerne, de er jo de bedste til at svare dig!

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Fra  DinText Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander. Jeg kan trykke dem for dig. Har erfaring med tryk på plastproduker (USB stick, mobilcovers, golfbolde, m.m).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)