Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kopiere koder fra et program til et andet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan man bruge fx firebug og kopiere html/css fra et site over i fx wordpress og bruge det der?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Tjoh... det kan man vel godt, men med mindre det er code-snippets, så ender du hurtigt op med en løsning der er vanskelig at vedligeholde, en af fordelene vil cms løsninger som Wordpress er jo at man som bruger ikke skal sidde og vedligeholde HTML direkte - dertil kommer så hele spørgsmålet om copyright, men rent teknisk kan du da godt smide HTMLog CSS kode ind direkte på en side i Wordpress

//Morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

At kopiere andres kode uden tilladelse, er en krænkelse af personen/firmaets ophavsret... Se ophavsretslovens §1

§ 1. Den, som frembringer et litterært eller kunstnerisk værk, har ophavsret til værket, hvad enten dette fremtræder som en i skrift eller tale udtrykt skønlitterær eller faglitterær fremstilling, som musikværk eller sceneværk, som filmværk eller fotografisk værk, som værk af billedkunst, bygningskunst eller brugskunst, eller det er kommet til udtryk på anden måde.

Stk. 2. Kort samt tegninger og andre i grafisk eller plastisk form udførte værker af beskrivende art henregnes til litterære værker.

Stk. 3. Værker i form af edb-programmer henregnes til litterære værker.

Kilde: Ophavsretsloven

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Randers
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolig. Det er min egen side, der er lavet i wix, jeg gerne vil have over i wordpress...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe:

Rolig. Det er min egen side, der er lavet i wix, jeg gerne vil have over i wordpress...

Okay det fremgik bare ikke af dit første indlæg Smile

Men så ville jeg læse Mortens glimrende indlæg om problemstillingerne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)