Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ranking på Google.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har blot et lille spørgsmål. 

Min side Fredericia Fotografen, ranker på side 1 når jeg søger på ' Fotograf i Fredericia ' 
Men hvis jeg får en ven til at søge på sammen teksk, så finder han mig ikke på de første 7 sider? 

Hvordan kan det være? 
Jeg syntes selv jeg har gjort ok meget for at komme op på siderne, men hvis jeg så ikke engang ranker på de første syv sider, så er der jo lang vej igen. 

www.fredericiafotografen.dk er min siden. 

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du søger, søger du så i inkognitotilstand eller bare ind på google? for google kan godt smide sider man besøger ofte højere i ens egne søgeresultater

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er på side 4 hos mig. 

Skal du have hjælp til at kommer i toppen på side 1?

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kim.

Det har noget at gøre med din egen søge historik, prøv at bruge browseren i "incognito" 

Anyways, kan se du ligger side 2 toppen & position 11, hvis du i tvivl igen om dine positioner, så brug dette her værktøj: http://smallseotools.com/keyword-position/

God Aften,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er der så en der først ser mig på side 4 ? Hmm..

Altså side to i toppen kan jeg leve med, men side 4 dur ikke .

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan nemt svinge fra person til person, hvad der ligger i toppen.

Du har formentlig besøgt dit eget website rigtig mange gange, så Google ved at du lige præcist syntes godt om det website. Og da Google lever af at finde website /produkter du godt kan lide, så kommer din egen side frem i toppen. Din ven har formentlig ikke besøgt din side særligt meget før, så Google ved at din ven ikke lige finder dit website så interessant, så der kommer det lidt i baggrunden.

Det er lidt ligesom hvis du sidder og googler Ford biler en hel dag, og din ven googler meget Mazda biler, og i så begge bagefter søger på "brugte biler". Så vil Google tro at du er glad for Ford, og smider et link til en Ford i toppen på side 1,men hos din ven er resultatet noget helt andet, nemlig en brugt Mazda.

Som andre har nævnt, kan det hjælpe at søge i inkognito tilstand, for at få et mere præcist billede.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:

Hvordan kan det være? 
Jeg syntes selv jeg har gjort ok meget for at komme op på siderne, men hvis jeg så ikke engang ranker på de første syv sider, så er der jo lang vej igen. 

Hvad har du gjort selv gjort? :-) 

Små ændringer kan tit gøre en stor forskel over et par nætter i Googles univers.

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Når jeg søger så ligger du som nr. 4 på side 2.

Jeg sidder på en ret langsom forbindelse fordi vi er ude bøhlandet og her loader dine sider ret langsomt. Har du tjekket om dine sider performer som de skal mht. hastigheden, for umiddelbart ser dine billeder ud til at være i ret mange kb.

Det kan være at jeg tager fejl, men det ser ikke ud til at du har SEO optimeret dine billeder.

Jeg håber du når dit mål med gode side 1 placeringer.

Mvh Brian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Online Advisor Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kim

Det skyldes søgehistorikken og cookies på din pc, som snyder dig når du tjekker din egen placering. Prøv at lave samme søgning via: http://www.impersonal.me/

Så får du den egentlige ranking frem:-). 

Sig endelig til såfremt du har nogle spørgsmål eller får brug for hjælp til placeringen på Google.

De bedste hilsner

Johnny Møller

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Hvis du vil have en søgning, der ikke er påvirket af tidligere søgehistorik, så kan du bruge http://www.impersonal.me/.

/Martin Sølberg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)