Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er små virksomheder uattraktive for revisorer? Ja min er! Det her er mine oplevelser - Men hvad er dine ?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bruge en revisor der har interesse i mindre virksomheder, iværksættere/startups osv., om som selv opererer digitalt !

Som os f.eks.:

www.dinonlinerevisor.dk

Bare giv mig et ring, og lad os tale om hvad du har behov for - og hvad vi kan gøre for dig!

Go weekend,

Tina

36960544 / 50244044

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Du har helt ret i, at Dineros mission skal være at automatisere - og udfordringen ligger så måske i det med - "gamle" bogholdere kan være bange for at automatiseringen vælger "galt"  og de ikke ser det på samme måde som når de bogfører som altid - Det tror jeg er udfordringen, også selv om dinero ikke som udgangspunkt vælger "galt"

Yes Ja det tror jeg er pointen ved alt automatisering. Og det glemmer udviklerne i deres begejstring.

Jeg tror den menneskelige natur er indrettet således at man gerne vel har overblik over hvad man er på vej ind i og hvorfra ?

Det tror jeg ikke alene er aldersbestemt ? Men også et element fra den manneskelige naturWink

Så kommende automatiseringer afhænger om disse kan skabe tillid og trughed m.m. og ikke bare om det virker "smart" eller ser sådan ud.Wink   

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Yes Ja det tror jeg er pointen ved alt automatisering. Og det glemmer udviklerne i deres begejstring.

Jeg tror den menneskelige natur er indrettet således at man gerne vel har overblik over hvad man er på vej ind i og hvorfra ?

Det tror jeg ikke alene er aldersbestemt ? Men også et element fra den manneskelige naturWink

Så kommende automatiseringer afhænger om disse kan skabe tillid og trughed m.m. og ikke bare om det virker "smart" eller ser sådan ud.



Jeg tror du har helt ret.
Det mange glemmer, er at mennesker oftest laver mange flere fejl end maskiner.
Jeg ved ikke hvor mange gange revisorer jeg har brugt, har lavet kæmpe fejl.
Senest har vores revisor for et af mine selskaber lavet en fejl, hvor vores regnskab fra sidste år er mere end 200.000 kr. forkert. Han havde taget en postering med to gange... Bare de sidste 4-5 år er det sket alvorlige fejl i vores regnskaber 5-6 gange og det med flere forskellige fagfolk.
Og jeg er sikker på at rigtig mange på Amino har oplevet det samme.
Så der sker fejl alle steder, men man ved hvad man har og rent menneskeligt er man altid mest bange for det nye.

De bedste hilsner

Martin



Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Cookie - John Hannover:
Du har helt ret i, at Dineros mission skal være at automatisere - og udfordringen ligger så måske i det med - "gamle" bogholdere kan være bange for at automatiseringen vælger "galt"  og de ikke ser det på samme måde som når de bogfører som altid - Det tror jeg er udfordringen, også selv om dinero ikke som udgangspunkt vælger "galt"

Yes Ja det tror jeg er pointen ved alt automatisering. Og det glemmer udviklerne i deres begejstring.

Jeg tror den menneskelige natur er indrettet således at man gerne vel har overblik over hvad man er på vej ind i og hvorfra ?

Haha - to ældre herrer, der ikke forstår nutiden, som om kort tid er datiden! Wink 

Hvor mange gange i historien tror I denne debat før har været oppe??? Big Smile

Da mennesket tæmmede hesten, da automatvåbnet blev opfundet, da dampmaskine blev opfundet, da bilen kom, da samlebåndet kom, da internettet kom, da robotten kom. Og om 50 år har vi førerløse biler. Næsten alt nyt kræver tilvænning i samfundet, men vil over længere sigt fungere. 

Selvfølgelig kan bogføring også 100 % automatiseres, når teknologien er til det. 

Dem som ikke deltager i den løbende udvikling, sakker ganske enkelt bagud, de herrer. 

God weekend. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trusted Partner:
Haha - to ældre herrer, der ikke forstår nutiden, som om kort tid er datiden! Wink 


Nu er du lidt hård, men ja, vi har i Dinero knækket nøden og vil inden for det næste halve år introducere automatisk bogføring.
Det vil ikke kunne det hele, men det vil ske over det næste års tid.
Dinero bliver for regnskab, hvad Tesla er for biler.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Trusted Partner:
Og om 50 år har vi førerløse biler.

Nu er det vist dig der er lidt bag efter, da vi jo allerede har førerløse biler og ikke kommer til at vente 50 år.

Mikael, jeg ryster lidt på hovedet over din kommentar - du har før gået fejl af mine indspark i debatten.

Jeg er udemærket klar over at de eksistere, men der vil gå lang tid før de er mere normale end nutidens biler. Herunder kommer det politiske spild - "Er de sikrer nok" Måske ikke 50 år - men get my point i stedet for at fluekneppe!   

God weekend. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Trusted Partner:

Haha - to ældre herrer, der ikke forstår nutiden, som om kort tid er datiden! Wink 

Hvor mange gange i historien tror I denne debat før har været oppe??? Big Smile

Da mennesket tæmmede hesten, da automatvåbnet blev opfundet, da dampmaskine blev opfundet, da bilen kom, da samlebåndet kom, da internettet kom, da robotten kom. Og om 50 år har vi førerløse biler. Næsten alt nyt kræver tilvænning i samfundet, men vil over længere sigt fungere. 

Selvfølgelig kan bogføring også 100 % automatiseres, når teknologien er til det. 

Dem som ikke deltager i den løbende udvikling, sakker ganske enkelt bagud, de herrer. 

God weekend. 

Ja nu vil du ikke være dig selv bekendt, og gemmer dig som anonym http://www.amino.dk/members/Trusted-Partner/default.aspx Wink

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Og jeg er sikker på at rigtig mange på Amino har oplevet det samme.
Så der sker fejl alle steder, men man ved hvad man har og rent menneskeligt er man altid mest bange for det nye.

De bedste hilsner

Martin

Yes Lige præcis. Og denne barrierer behøver absolut ikke være alders betinget.

Måske netop lige præcis modsat, fordi med stigende alder, gennemgå man mange forandringer og fornyelserWink

Ja man kan rystet over fagfolk, herunder også revisorer med store og dyre eksaminer bag sig.

Og netop ved sådanne fejl er det rart, at kunne "kontrollere". Eller bare kunne bruge "sund fornuft"

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Trusted Partner:

Mikael, jeg ryster lidt på hovedet over din kommentar - du har før gået fejl af mine indspark i debatten.

Jeg er udemærket klar over at de eksistere, men der vil gå lang tid før de er mere normale end nutidens biler. Herunder kommer det politiske spild - "Er de sikrer nok"  

Mit navn staves Michael. Og jeg må beklageligvis indrømme jeg ikke kan læse dine tanker så jeg kan forstå hvad du i virkelighedden mener - når det nu ikke er det du skriver Skype-BigSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)