Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smid medejer ud af ApS

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

og vel også muligt bare at afholde GF og vedtage at nedlægge bestyrelsen med mindre det strider mod noget i vedtægter - og så IKKE vælge en ny formand - Det er ikke sikkert det giver mening at ha en bestyrelse når du er alene i alle fald

vh John H

Jeg har lige ændret i Det Offentlige Ejerregister så jeg står som 100% ejer, nu skal alt jo gøres efter bogen så jeg indkalder til general forsamling og lader ham træde ud. Vi er 3 nu med ham, kan vi godt fortsætte 2?

Det er blot et familie medlem som sidder på den sidste post, men kan man godt kun have 2 bestyrelses medlemmer. Jeg kan ikke se hvorfor ikke, men kan jo godt ske at der er nogle mærkelige regler...

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Virk.dk er sku hurtige, det er allerede ændret.

Ejerandel: 100%
Stemmeandel: 100%
Ændringsdato: 19.01.2016 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Cookie - John Hannover:

og vel også muligt bare at afholde GF og vedtage at nedlægge bestyrelsen med mindre det strider mod noget i vedtægter - og så IKKE vælge en ny formand - Det er ikke sikkert det giver mening at ha en bestyrelse når du er alene i alle fald

vh John H

Jeg har lige ændret i Det Offentlige Ejerregister så jeg står som 100% ejer, nu skal alt jo gøres efter bogen så jeg indkalder til general forsamling og lader ham træde ud. Vi er 3 nu med ham, kan vi godt fortsætte 2?

Det er blot et familie medlem som sidder på den sidste post, men kan man godt kun have 2 bestyrelses medlemmer. Jeg kan ikke se hvorfor ikke, men kan jo godt ske at der er nogle mærkelige regler...

ja I vælger helt hvormange - I kan også være helt uden bestyrelse - det er ikke et krav med mindre det står i vedtægter mod forventning - Hvis det alligevel er dig der bestemmer alt, så giver en best. jo ikke meget mening - men kun en vis risiko for de som er i bestyrelsen

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Planen er jo at få en invester på gennem evt. Løvens Hule, så jeg vil lade bestyrelsen forblive. Det skal jo alligevel laves om til den tid :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det at I skal have en bestyrelse fremgår ad vedtægterne er du nødt til at holde en generalforsamling for at vælge formand (hvis du vil have din formand udskiftet).

Det er ikke nok at I bare er 2 hvis du er en del af bestyrelsens. Et flertal af bestyrelsen må ikke være fra direktionen.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:

Hvis det at I skal have en bestyrelse fremgår ad vedtægterne er du nødt til at holde en generalforsamling for at vælge formand (hvis du vil have din formand udskiftet).

Det er ikke nok at I bare er 2 hvis du er en del af bestyrelsens. Et flertal af bestyrelsen må ikke være fra direktionen.

Jeg tænkte det nok, nogle gange er en enkeltmandsvirksomhed lidt lettere :)

Jeg indkalder til ekstraordinær generalforsamling og har fundet en kandidat til udskiftningen, så det bliver 2 mod 1.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan du så holde den foran skærmen med digselv.... 😀

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:

Nu kan du så holde den foran skærmen med digselv.... 😀

ja en trøst - men det er længe siden jeg har skulle gøre det - skal den så uploades til EOS/virk lige som ændringerne med de nye navne på bestyrelsen vel også skal registreres dér - mere at intet glemmes - eller er det ikke krav 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Whiskey:

Nu kan du så holde den foran skærmen med digselv.... 😀

ja en trøst - men det er længe siden jeg har skulle gøre det - skal den så uploades til EOS/virk lige som ændringerne med de nye navne på bestyrelsen vel også skal registreres dér - mere at intet glemmes - eller er det ikke krav 

vh John Hannover

Så vidt jeg ved, så skal du vedhæfte et referat fra bestyrelses mødet når du vil ændre sådanne ting på virk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Cookie - John Hannover:

Whiskey:

Nu kan du så holde den foran skærmen med digselv.... 😀

ja en trøst - men det er længe siden jeg har skulle gøre det - skal den så uploades til EOS/virk lige som ændringerne med de nye navne på bestyrelsen vel også skal registreres dér - mere at intet glemmes - eller er det ikke krav 

vh John Hannover

Så vidt jeg ved, så skal du vedhæfte et referat fra bestyrelses mødet når du vil ændre sådanne ting på virk.

ja best/generalforsamling uploades

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)