Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook- og Instagramannonceringer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I forbindelse med en tøjwebshop skal jeg have oprettet Facebook- samt Instagram-annonceringer. 

Derfor ønsker jeg at høre hvad I andre har gode erfaringer med? Hvordan fanger man kundens opmærksomhed bedst muligt?

Jeg havde selv tænkt boost af giveaway på Instagram samt direkte produktlink til Facebook?

Vh. Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Det handler i bund og grund om dit produkt samt din målgruppe. Hvis du er den billigste i en presset marked, så vil prisen uden typisk fange kundernes interesse. Modsat vil du skulle spille mere på brand eller livstil hvis du eksempelvis skal have lanceret et nye tøjmærke mm. 

Prøv eventuelt at giv os lidt mere information omkring din forretning ;) 

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Denne forretning er forholdsvist dyrt dametøj til modebevidste kvinder/piger. 

Der sælges brand som Acne osv., hvad har du af ideer hertil?

Tak på forhånd!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg til at starte med fokuserer på at få en større skare af følgere, hvilket dermed vil være medvirkende til at øge din troværdighed på Facebook. Du kan eventuelt benytte dig af giveaways hertil, som du selv er inde på. 

Dernæst kan du så begynde at poste diverse tilbud/nye produkter osv. Sørg for at lav andet indhold en tradtionelle produktopslag. Lav gerne nogle opslag som folk kan interagerer med. Dette spreder dit navn hurtigt på de sociale medier :-) 

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv med en carousel ad der fremviser dine enkelte produkter. Tilpas billederne, så de ser flotte og præsentable ud og så der er en rød tråd igennem billederne.

Hvis du har video content kan du også bruge dette til at gøre opmærksom på dit brand og dine produkter.

Husk at implementere en Facebook Pixel på din hjemmeside, så du gemmer dine hjemmesidebesøgende og derefter kan lave remarketing.

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)