Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst der går igen på min webshop - god eller dårlig ide?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har åbnet www.kalhoj.lv her i December. 

Under alle produkterne har vi en unik beskrivelse af produktet, men under hvert produkt har vi også et par linier der er copy og paste omkring den virksomhed der står bag produktet. Det betyder at der fx. er 50-100steder på webshoppen er en tekst på et par linier der går igen. Alt efter hvor mange produkter vi fører fra den enkelte virksomhed.

Pigerne på kontoret der lagde alle produkterne op synes det var en god ide at kunden under selve produktet kunne se hvem der stod bag produktet, men nu er jeg blevet i tvivl om det nu er en god ide rent søgemaskine mæssigt.

Så skal vi slette disse copy-paste tekster i en fart, eller gør det ingen skade?

Tak for hjælpen,

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Esben

Som udgangspunkt kan google ikke li' duplicated content, men det tror jeg nu heller ikke det er her - Google skriver selv om duplicated content: "Duplicate content generally refers to substantive blocks of content within or across domains that either completely match other content or are appreciably similar".

Generelt vil jeg anbefale jer at kigge på hvad der giver den bedste bruger oplevelse, det er nemlig også det Google forsøger. Om jeres Copy-Paste text så udgør "Substantive Blocks", det ved jeg ikke, hvis du er i tvivl så kan du jo lave en side pr virksomhed som du linker til istedet.

Held og lykke med shoppen

//Morten

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Google har selv uttalt at de godtar repeterende tekster som adresser, betingelser og lignende. Bare sørg for at den unike teksten utgjør en større del av innholdet enn den repeterende  :)

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Jeg vil sikre mig at den unikke tekst kommer til at fylde mere end copy and paste delen.

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)