Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingen penge i internet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

hvordan kan det være der ikke er penge på nettet at hente utroligt nok, men sådan er det jo troede godt man kunne tjene til de fattige men den gik desværre ikke, fordi folk kun tænker på sig selv i dette liv 

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej davs, 

jeg kan ikke helt finde ud af, om det her er et seriøst indlæg eller om du bare er i drillehumør? Der findes rimelig mange her i Danmark og de fleste andre lande, der tjener rimelig godt på nettet, så måske har du bare været lidt uheldig med dit koncept?

Det med at folk kun tænker på sig selv, er din egen subjektive vurdering. Om folk dog tænker mere på sig selv online end offline, det ved jeg ikke om der findes undersøgelser om. Jeg tror det ikke.

Venlig hilsen, 

Lars

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

har ikke noget med jer at gøre, det er noget helt andet i denne her verden der irritere mig mere, her inde er i skam hjælpsomme nok og i gør det faktisk rigtig godt, det er ude for dette forum 

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe den er faktisk god nok syns den er meget grineren, angående religiøse halløj står der, vil jeg ikke bruge martin,s, debat forum til dette da det er iværksætter og ikke andet, men det er ellers fristende at gøre det 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)