Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify med .dk domæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Hvordan kan det være at at DK-hostmaster er sådan nopget crap? Jeg har flyttet et domæne navn fra Godaddy til ja, DK-hostmaster.

SKAL man igennem en third party for at ændre DNS osv?

Mit problem er jeg skal tilføje CNAME for Shopify, men når jeg tilføjer CNAME hos Gratisdns.dk accepterer systemet ikke en URL (mystorename.myshopify.com)

Er der nogen der kan hjælpe, betaler gerne, simpelthen utroligt at det skal være så bøvlet - TYPISK DANSK!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pokerhund:

Hvordan kan det være at at DK-hostmaster er sådan nopget crap? Jeg har flyttet et domæne navn fra Godaddy til ja, DK-hostmaster.

SKAL man igennem en third party for at ændre DNS osv

Ja det skal du. dk-hostmaster hoster kun .dk domænerne og der angiver du hvilke navneservere der skal bruges. Det er på navneserverne (som du har hos gratisdns.dk) at du har oplysninger om hvor web, mail etc ligger.

Det er slet ikke bøvlet at håndtere domæner - det har jeg selv gjort i snart 15 år og det har kørt smurt. Fordi du måske gør det forkert betyder ikke at det er noget crap.

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, tak for hurtigt svar - er der så nogen GratisDNS eksperter der kan fortælle mig hvad jeg stiller op med CNAME record?

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået tilføjet CNAME nu, men er i tvivl om jeg skal bi-beholde denne A record? localhost.domænenanvn.dk -> 127.0.0.1

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

localhosten mener jeg ikke bruges til noget så om den er der eller ej tror jeg ikke har nogen betydning. localhost er jo altid 127.0.0.1 men hvis du sidder og udvikler og har flere domæner så er det rart med en localhost til lige præcis det domæne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)