Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor / Partner søges til projekt. Indtægt haves.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 17:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du vil ha man investere i dit projekt,, men investoren må ikke vide hvad han spytter penge i.. Derudover investere du ikke noget selv udover din tid.. Hvad med at sætte noget på højkant for dit såkalte guldæg hvis du er så sikker på det..

Har et forslag til dig jeg låner dig 45000 kr men vil ha pant i din lejlighed. Samt 70000 kr retur 31/12 2016

Ja min forslag er lige så useriøst som dine svar til din "pengemænd" som du søger...

Undskyld mit sure opstød..

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

held og lykke med dit koncept 

jo har læst dit indlæg, men hvis det er inden for en branche som jeg slet ikke interesser mig for, så behøver vi ikke spilde hinandens tid. derfor mit indlæg/spørgsmål og bad dig om skrive privat hvis det var så hemmeligt,.om de fakta du giver er korrekte eller ej skal jeg nok selv bedømme og have min overvejelse om og undersøgelse om, før kan investere i det.

men som sagt held og lykke, håber det bedste for dig, og have en god aften til alle :)

"KONTAKT

Hvis du kontakter mig og første spørgsmål er "hvad sælger du" så skal du ikke forvente yderligere kommunikation.
Hvad jeg sælger er fuldstændig uden betydning. Det som er vigtigt er om de fakta jeg giver er korrekte, og om der er god kemi mellem os. Så lad os finde ud af disse ting før jeg åbner op for de private detalje"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Jønsson:

Du er virkelig useriøs vedr. Dine svar til interesserede investorer .. 👎🏿

Beklager, men useriøse folk for useriøse svar. Når man ikke engang tager sig tiden til at læse hele teksten der er skrevet så skal man ikke brokke sig.

Selvfølgelig vil jeg da fortælle alt i detaljer, og det er da naivt at tro andet, men folk skal ikke forvente at få alt serveret på et sølvfad blot fordi de spørger. Der er ret mange som siger de har penge, men bare leder efter en god ide de kan snuppe. Jeg må derfor lave en sortering, og det har jeg gjort i dette tilfælde.

Kan da godt være han er seriøs, men måden der bliver startet på er noget som jeg i min tråd direkte har sagt vil føre til et stop af kommunikation.

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

onlinekoncepts:

... men folk skal ikke forvente at få alt serveret på et sølvfad blot fordi de spørger. Der er ret mange som siger de har penge, men bare leder efter en god ide de kan snuppe. Jeg må derfor lave en sortering, og det har jeg gjort i dette tilfælde.

Ehm - jo.. En mulig investor skal have ting serveret på et sølvfad! Det er dig der jagter penge - ikke ham. Og når du ikke gider bruge de 1.300kr på at oprette den på børsen, må du forvente åbne spørgsmål og skæve spørgsmål, når niveauet af detaljer er så lavt, som det var.. Som Kenneth skriver, kan man undres over det faktum, at du er "belånt op over begge ører" så du ikke selv kan skaffe 45.000kr til et guldæg - det må selv den mest pessimistiske bankmand kunne se fornuften i.

Dig: "Kan jeg låne 40 kr. til en lottokupon med 2.000.000kr garanteret på?

Bankmand: "NEJ!"

Tænker det er usandsynligt.. ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RE. LKlitgaard

Ja en mulig investor skal have alt på et sølvfad, men problemet er jeg ikke ser ham som en mulig investor.

ud over det så skriver jeg klart at man ikke skal forvente yderliger kontakt hvis første spørgsmål er hvilken service jeg tilbyder. Så når han spørger om dette som første spørgsmål og jeg så siger nej til yderligere kontakt, så kan det virkelig ikke fornærme dig eller andre, eller i det hele taget komme som en overraskelse.

Brugte gerne 1300 på amino børs, men tror ikke på der er noget liv derinde mere. Der er dårligt nok liv på amino.

Og nej. Jeg spørger ikke efter penge til en lotto kupong. Jeg leverer fakta, og søger efter pesoner som ønsker at lave en investering baseret på denne fakta.

Fakta og lotto er ikke det samme.

Tror desuden alle der har været i banken det seneste sykke tid ved at ting ikke er som de har været. En god ide er ikke nok til et lån længere. Heller ikke selv om bankmandne "tror på den" der skal langt mere til.

Fint du har dine meninger, men når det bare er negativ galle og pesimisme, så hører det ikke hjemme i denne tråd eller andre for den sags skyld. Det er desværre ofte en resultat af folk der selv hra prøvet og fejlet, og derfor ikke kan accepterer andre måske lykkedes.

Uanset hvad du syntes om mig og mit koncept, så lad mig da søge efter en partner. De er der ikke noget forkert i.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Kenneth Jønsson:

Du vil ha man investere i dit projekt,, men investoren må ikke vide hvad han spytter penge i..

Hold nu op. Det er jo ikke hvad jeg siger. Det eneste jeg har sagt er at jeg ikke kan tage folk seriøst når første spørgsmål er til hemmeligheden bag indtægten. Ville du kunne tage en date seriøst hvis hendes første spørgsmål var hvor lang din pik var.

Selvfølgelig ville du ikke det, og det ville ødelægge kemien fra start af, og det er det samme tilfælde her.

Til seriøse folk bliver alle kort lagt på bordet, men userøse folk skal ikke forvente at jeg gider bruge tiden på dem (du er en undtagelse)

Fra Hvam
Tilmeldt 18. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  LettButikk AS Skrevet kl. 22:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

onlinekoncepts:

....... Ville du kunne tage en date seriøst hvis hendes første spørgsmål var hvor lang din pik var.

Selvfølgelig ville du ikke det, og det ville ødelægge kemien fra start af, og det er det samme tilfælde her.

......

Kunne ikke lade være - Men kemien ville i det tilfælde ikke være ødelagt - Bare ændret... Ihvertfald hvis man svare rigtig på hendes spørgsmål :)

Sorry, lørdag aften, man behøver ikke være alt for seriøs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

onlinekoncepts:

....... Ville du kunne tage en date seriøst hvis hendes første spørgsmål var hvor lang din pik var.

Selvfølgelig ville du ikke det, og det ville ødelægge kemien fra start af, og det er det samme tilfælde her.

......

Kunne ikke lade være - Men kemien ville i det tilfælde ikke være ødelagt - Bare ændret... Ihvertfald hvis man svare rigtig på hendes spørgsmål :)

Sorry, lørdag aften, man behøver ikke være alt for seriøs.

:-) du har helt ret.

Go aften.

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder jo sådan set spænderne nok, og det skulle da også være til at finde de penge et sted, dog sidder jeg lidt og tænker: "Hvordan får jeg en god sikkerhed for at jeg ikke bare 'giver' pengene væk? "

Du må ikke forstå det forkert!

Men jeg vil meget gerne høre mere, og specielt omkring følgende:

1. Hvorfor tager det 3 måneder for sms betalinger at gå igennem? (kunne ikke lige finde noget om det på en google søgning)

2. Vil firmaet blive oprettet med et cpr nummer i danmark?

3. Du siger selv at overskudet deles 50/50, men hvem står som firma ejer? (oprettes der et anden-parts selskab med begge navne på eller?)

4. Hvis idén er så god hvorfor lader du det så ikke bare køre for de penge som du har til rådighed? (hvis du har 1000kr til over i den her måned kunne det jo køre lidt, og så igen næste osv... ) 

Men smid mig en mail: benjamin[AT]gokartjylland.dk  (udskift "[AT]"med "@") med dine oplysninger samt hvornår det passer dig hvis jeg ringer. 

Mvh Benjamin Karlog Mortensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej benjamin.

Super gode spørgsmål alle sammen.

jeg giver lige hurtige svar her, og så kan vi snakke mere detaljeret på email.

1. vedr de 3 måneder.

Det er teleselskaberne som holder pengene i 3 måneder før de udbetaler. Der er ingen vej uden om dette. De gør det for at have god tid til at stoppe svindel.

2 og 3

Det er ting som vi finder ud af samme alt efter hvad vi kommer frem til er bedst. Jeg smider gerne perosnnummer på bordet, og står også gerne som ejer af en virksomhed. Men det er ikke et krav fra min side, og er åben for at finde en løsning sammen.

3.

Det er en god ide, men med småpenge på lommen er tidshorisonden på success uden investor helt gigantisk pga de 3 måneders ventetid på hver udbetaling. Det vi tage år at komme frem til samme stadie som en partner / investor kan give mig med det samme. Det klart at jeg uden investor vil gøre som du forslår, men det er bestemt ikke min fortrukne fremgangsmetode.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)