Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor / Partner søges til projekt. Indtægt haves.

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej amino.
Jeg har et projekt hvor jeg søger en partner eller investor.
Som overskriften siger, så er der allerede indtægt. Der er dog stadig tale om koncept, og ikke etableret virksomhed.

Kort fortalt.

jeg har skabt en online service hvor folk kan købe en meget bestemt viden som de ønsker og aktivt har søgt efter.
jeg leverer dette via sms, og kunden betaler via sms. Pris 300,-

Vil ikke gå i detaljer, da jeg ikke ønsker at skabe en masse ny konkurrence.
Så lad og "lege" det er info om grundejer kunden søger. Bare for at give en ide om hvilken type info der er tale om.

Kunden sender sms, jeg leverer de ønskede informationer online på pdf. når pdf rapport er lavet sendes link via sms til kunden.
Ud af de 300 som kunden har betalt, så bliver de 200 udbetalt til mig.

Servicen er ikke målrettet danske brugere, og er ikke tilgængelig i DK, men der er klart mulighed for udvidelse i andre lande end der hvor jeg er nu.

Jeg har lavet nogen forskellige tests inden jeg har kastet mig ud i det hele.
her lavede jeg en landing page hvor jeg tilbød servicen, fortalte det kostede 300,- og lod folk gennemfører køb.
Folk betalte ikke 300 selv om jeg skrev det (det var bare en test) og jeg leverede heller ikke produktet. Folk fik en besked om at servicen var midlertidig ude af drift.

Jeg lavede denne test for at finde ud af 2 ting.

1. Ville folk betale 300 for produktet
2. Hvor mange salg kunne jeg lave på en dag

Resultatet var at JA, folk vil betale 300, og på en enkelt dag kan der laves ca 15 salg ved benyttelse af Google adwords.

Prisen for køb af 15 kunder: 800,-
Indtægt på 15 kunder:  3000,-
Overskud: 2200,-

jeg har altså dokumenterert med min test at der uden problemer kan laves ca 2000,- om dagen uden problemer.
Jeg kørte min adwords test i 3 dage for at sikre resultatet var stabilt.

PROBLEMER

Der er dog en større poblemstilling som gør jeg søger en partner.

1.
Med sms betaling bliver betalinger først frigivet efter 3 måneder.
Det betyder at indtægt fra januar først er i min lomme 1 apr. (jan, feb, mar er låst)
Det giver mig nogen seriøse cash flow problemer, fordi jeg har ikke kapital til at bruge 800,- kroner om dagen på adwords i 3 måneder før der kommer noget retur.
jeg mangler simpelthen kapital.
Estimeret 45.000,-

Bank og lån er ikke en mulighed. Har både bil og boliglån til op over begge ører, så der er bare ikke plads til mere i mit budget.

Jeg er klar på evt at køre med lavt blus i starten, og søger derfor en partner der kan komme med min 25,000,-
Så kan vi køre på halv kraft de første 3 måneder, og derefter skrue op når første udbetaling er kommet i land.

HVAD KAN JEG

Til en partner der kommer med min 25k forventes der selvfølgelig jeg også bidrager.

Jeg vil stå for den teksnikse del.
Konstruktion af website
Opsætning af adwords
Etablering af sms gateway
SEO på daglig basis for at mindske udgifter til adwords på lang sigt
Vedligeholdelse af det hele
kunde support

STATUS

Jeg skriver at jeg HAR, fordi med penge i lommen har jeg dokumenteret at jeg kan skabe en indtægt fra i morgen af.
Service er dog ikke online. Har valgt at holde tilbage til jeg har de rigitge midler til success, så jeg ikke kører død i noget fordi det udelukkende er en byrde de første 3 måneder.
Jeg har dokumentation på trafik, salg og hva jeg ellers har nævnt.

ØKONOMI

Ved en investering på 800 kommer der 2200 i profit, efter udgifter er dækket.
Jeg forventer at vi som partnere deler 50/50 og måske lader en lille del stå i banken til drift.
1000,- til mig, 1000,- til dig, og 200 i banken hver måned efter alle udgifter.

Min test viser stort fald i salg på weekender, så der kan forventes 20 dage om måneden med indtægt.
Det er altså min klare forventning at du med din investering kan skabe en passiv indtægt på 20k om måneden med første udbetaling fra om 3 måneder.

PARTNER KRAV

For mig er der vigtigste kemi og at vi fungerer sammen.
Placering i landet og bagrund er uden betydning.


KONTAKT

Hvis du kontakter mig og første spørgsmål er "hvad sælger du" så skal du ikke forvente yderligere kommunikation.
Hvad jeg sælger er fuldstændig uden betydning. Det som er vigtigt er om de fakta jeg giver er korrekte, og om der er god kemi mellem os. Så lad os finde ud af disse ting før jeg åbner op for de private detaljer.

Ser frem til at høre fra eventuelle partnere.

Send mig en privat besked her på amino, eller skriv din email i en kommentar, så skal jeg kontakte dig.



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun har testet i 3 dage, hvordan har du så nået at teste, at der er et fald i salg i weekender?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

har valgt ikke at regne weekend med i test dage fordi der ikke er salg. Total test inkl weekend er 6 dage

fuld salg ons, tors,

dødt, fre, lør, søn

fuld salg igen mandag

3 dages test med åben butik.

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis man smider de 45.000 i dit projekt, hvor langt tid regner du med at der kommer 1000 kr. om dagen ind til mig?
Og kan du stille sikkerhed/ garanti for dit budget.
umiddelbart synes jeg om det du har gang i om det kan blive interessant for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

dammi77:

hvis man smider de 45.000 i dit projekt, hvor langt tid regner du med at der kommer 1000 kr. om dagen ind til mig?
Og kan du stille sikkerhed/ garanti for dit budget.
umiddelbart synes jeg om det du har gang i om det kan blive interessant for mig.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med dette

"hvor langt tid regner du med at der kommer 1000 kr. om dagen ind til mig?"

Hvis du mener hvor lang tid indtægten fortsætter. Så vil jeg mene indtægten er permanent. Det er ikke noget som forsvinder. Desuden er der rig mulighed for udvidelse til andre områder. Har lige nu planer om at etablerer samme service på 3-4 andre områder. Jeg ser derfor dette som en stabil langtidsindtægt.

Hvis du mener hvor længe der får før du tjener 1000 om dagen, så vil du gøre dette stort set fra første dag da kunder købes, og dermed kommer med det samme. Første udbetaling vil dog være efter 3 måneder, og efterfølgende hver måned. Dette skyldes at teleselskaberne tilbageholder udbetalinger i 3 måneder før de frigives.

Vedr garanti.

Jeg kan give garanti for pris per kunde via google og for konvertering fra besøgende til betalende. Disse tal er fakta, og selv om der er lidt variation så er den meget lille.

Så ja et eller andet sted kan jeg godt give garanti. Jeg står ved mine tal og der skal virkelig ske en omfattende omrystning på nationalt plan før disse tal ændre sig.

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

cool
send mig en mail
damian.aecconsulting@gmail.com
med dit nr.
så giver jeg et kald mandag...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail. Så lad os tage det derfra :-)

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

det lyder interessant, men du skriver 

"Servicen er ikke målrettet danske brugere, og er ikke tilgængelig i DK, men der er klart mulighed for udvidelse i andre lande end der hvor jeg er nu."

har brug for lidt mere info om det, hvad er det for noget info/service du levere og hvem er målgrupppen, er det noget service ydelse der kan spredes til andre områder etc.,..?

du er velkommen til at skrive mig en mail, så tager vi snakken der.. (lawa.g@live.dk)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

rawand:

Hej 

har brug for lidt mere info om det, hvad er det for noget info/service du levere

Du har tydeligvis ikke forstået mit indlæg ordenligt, eller glemt at læse de sidste linjer, og må desværre sige nej tak til dit tilbud allerede nu.

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 16:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er virkelig useriøs vedr. Dine svar til interesserede investorer .. 👎🏿

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)