Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Intranet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Vi er en virksomhed, som har brug for at få lavet et godt intranet til vores medarbejdere. Vi har en masse gode ideer og kunne godt tænke os et møde, for at finde ud af hvad sådan en hjemmeside vil koste og om det kan lade sig gøre. Vi ønsker følgende:

- Medarbejderne skal få en mail, når der er nyheder
- Medarbejderne skal kunne grupperes, så vi kan bestemme hvem som får hvad osv.
- Vi skal kunne lave en videobesked som de kan se
- Vi skal kunne teste medarbejderne, med diverse spørgsmål
- Vi skal kunne oprette et uddannelsesprogram og se om medarbejderne følger det
- Det skal være muligt at tilgå via mobil telefon
- Hvad medarbejder har din egen profil, hvor man kan skrive til de forskellige nyheder og hvor vi som ejere kan se information omkring profilen med test, kurser osv.

I er også meget velkomne til allerede nu at skrive et par priser, hvis I allerede ved nu hvad sådan noget skal koste?

Hvis nogen mener de kan løfte dette og kunne være interesseret I et møde i Stor København må I meget gerne skrive.

Med venlig hilsen

Rasmus

 

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Udfra det du skriver her, er det lidt svært at give et tilbud på hvad det vil komme til at koste, men hvis du har lyst til at tage en snak over telefonen, vil det værre lidt nemmere at forstå jeres ønsker, og dermed muligvis også komme med et tilbud.. Hvis du er interesseret i dette må du meget gerne ringe til mig :)

Med venlig hilsen,

Kevin Voss Sjøbeck

Partner

Mobil:   (+45) 23967784

Email:   kvs@kxt.dk

Web:     kxt.dk

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morch

Som Kevin så rigtigt skrev så kræver det lidt mere info og føling med hvad i har brug for til at kunne give en ca pris.

Vi kan løfte opgaven og jeg vil meget gerne mødes til en samtale hos jer, for en gennemgang, ud fra det vil jeg kunne give jer et overslag på en pris.

Det jeg foretrækker ved et projekt på denne størrelse er at tage en personlig samtale med jer, for at klarlægge jeres krav, hvis i ikke selv har lavet en kravs specifikation eller ikke rigtigt har tid/muligheden til det, tilbyder jeg altid at lave en draft af en kravs specifikation udfra første samtale og efter lidt ping pong frem og tilbage, ender man med en kravs specifikation der næsten altid holder for både kunden og udvikleren.

Alt efter hvem i så beslutter jer for eller om i venter lidt med projektet, så har i opnået at have en kravs specifikation klar.

Men skriv endelig enten her eller en mail hvis i er interesseret i et møde, det skal ikke koste jer mere end en kop kaffe og et blødt brød ;-) 

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Prøv og kontakt webtop.dk. Vi bruger det selv.

Det er en Sharepoint med en masse ekstra som webtop laver ovenpå. Det kan alt det du beskriver - og meget mere. De er rigtig gode til at hjælpe i gang og supportere.

Held og lykke med projektet. :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

analyze:

Det jeg foretrækker ved et projekt på denne størrelse er at tage en personlig samtale med jer, for at klarlægge jeres krav, hvis i ikke selv har lavet en kravs specifikation eller ikke rigtigt har tid/muligheden til det, tilbyder jeg altid at lave en draft af en kravs specifikation udfra første samtale og efter lidt ping pong frem og tilbage, ender man med en kravs specifikation der næsten altid holder for både kunden og udvikleren.

Alt efter hvem i så beslutter jer for eller om i venter lidt med projektet, så har i opnået at have en kravs specifikation klar.

Jeg er ganske enig, det første i skal have lavet er en krav spec.

Her vil jeg anbefale jer, hvis I ikke kan lave den selv, at I får en til at hjælpe jer der er uafhængig af den løsning i ender med at få. Jeg mener, hvis I får en Sharepoint mand til at hjælpe så ender I med en Sharepoint løsning, hvilket jo et meget naturligt, og sikkert også end udmærket løsning, men ikke nødvendigvis det bedste lige netop for jer.

Jeg hjælper jeg gerne med dette arbejde, og også gerne med at nå helt i mål med projektet, med den rigtige løsning - giv mig gerne et kald på 3053 1351, så kan vi lige tage en snak

Anyway, så hels og lykke med projektet

//Morten

Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. Jeg repræsentere en virksomhed som har udviklet en Intra portal til små og mellemstore virksomheder. Det lader til at vores løsning dækker de behov du skitsere. Såfremt løsningen er den rigtige - vil jeg anslå at dette alternativ langt billigere end at udvikle (og også alternativerne) selv - og også nemmere da alt er inkluderet i et månedligt fee uden binding.

Såfremt det stadig er aktuelt er du meget velkommen til at sende en privat besked med telefon nummer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)