Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af platform??? (ikke tekniknørd)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg går med tanken om at starte en webshop med børneinterør. Men for filan det der med shopvalg er en jungle. Mit mål er selvfølgelig at kunne drive min webshop på fuldtid, så ingen halv løsning. Jeg er ikke teknisk anlagt så at lave den fra bunden er no go. Har læst en del og bliver tabt ved tekniske formuleringer.

Nogle krav:

-Mailsystem gerne indbygget eller nemt at sætte op.

-Eget valg af designer (min kærestes bror er webdesigner)

-Selvfølgelig inkl diverse gateways (tilkøb)

-Skal kunne køre sammen med Billy

-Valg af variant 

-Mulighed for masseændringer

-Mulighed for rabatkode

Og sikkert en masse flere ting jeg ikke har tænkt over endnu. Systemet skal gerne være enkelt for mig at bruge eller hurtigt/nemt at lære.

Hit me Skype-Wink 

på forhånd tak for hjælpen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zelina

Vi udarbejder alle vores webshops i WooCommerce. Fordelene ved WooCommerce er mange, men vigtigst af alt er at de fleste basale funktioner er tilstede fra start. Endvidere er mulighederne for design mange, da WordPress CMS danner rammerne.

Der findes som du selv nævner findes der mange systemer til webshops. Påtænker at ham webudvikleren du kender selv har nogle forslag? ;-)

Held og lykke med projektet!

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Zelina

Som du selv er inde på så kan det være lidt en jungle, og alle vil jo gerne lige netop sælge dig deres egen løsning - og det er jo selvfølgelig helt fair, men det gør det jo ikke nemmere at navigerer.

Hvis du er meget ambitiøs med dit projekt og du ikke har nogle preferencer i fovejen, så tror jeg at jeg ville foreslå dig at kigge på en Magento løsning. Det er klart at den kræver noget opsætning, men her kan du måske allierer dig med din kærestes bror. 

Magento er det der her en OpenSource løsning, dvs den er gratis, du skal selvfølgelig stadig betale for at have den liggende på en server et sted, og du har selv den fulde kontrol, og dermed også ansvar for din løsning, igen et sted hvor du skal lave en aftale med din kærestes bror eller en anden Magento mand.

Du kan også gå en anden vej og "leje" en shop, det kan f.eks være en DanDomain løsning, eller en Shopify shop - her kommer du ind og køre direkte på deres server. Fordelen her er at det er nemt at komme igang, ulempen er at du ikke har kontrollen, og at du bliver helt afhængig af denne udbyder, ligesom du kommer til at betale et efterhånden anseeligt beløb hver måned efterhånden som får brug for flere moduler. Dertil kommer at du ikke sådan bare lige kan flytte din shop over til en anden udbyder hvis du får lyst til det - og går de konkurs, så er din shop tabt.

Du kan læse mere og de forskellige muligheder her: www.mhn-consulting.com/webshop/

Under alle omstændigheder, så vil jeg anbefale dig at tage fat i din kærestes bror og få ham til at hjælpe dig - men uanset hvad så hold dig til en af de "store" løsninger, på den måde kan du også finde nogle der kan hjælpe dig hvis du en dag skulel beslutte at fyre kæresten Wink

Held og lykke med projektet

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 11:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere mulighedheder for at komme i gang.... Og du nævner selv (ikke tekniknørd) I så fald ville jeg vælge at starte med en hosted løsning. Der er flere muligheder.

Shopify, Smartweb, Danshost, Shoporama, Dandomain mv....

Jeg kommer fra Weebio og anbefaler selvølgelig www.weebio.dk som er den eneste danske løsning, der inkluderer gratis design inklusive logo. Ovenstående er fine løsninger. Men jeg mener faktiskt at Weebio er et fornuftigt første gangs valg for den som ikke er teknik nørd. 

Du kan se vores templates/designs her www.weebio.dk/themes/all

Nu vævner du at din bror er web esigner, weebio har et template system der er sammenligneligt med Shopifys. 

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 21:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zelina,
Prestashop kan alle de ting du efterspørger, og opfylder kravene.
Det er et gratis open source system som du kan få hostet hos stort set alle steder til forskellige pris.
Selve den daglige brug af systemet er super nemt, og kræver ikke teknisk viden at mestre.

Du skal være velkommen til at give mig et kald for en uforpligtende snak, så kan jeg vise dig systemet.

Du kan også læse mere på vores side om Prestashop, hvor vi har et super tilbud på en startpakke.
http://billig-prestashop.dk

Jesper Andersen
Gohosting.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)