Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job i Spanien

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi driver butikker i Spanien med salg af Tv, Internet & salg af Pc'er med skandinaviske sprog/tastatur.

Men vi synes det er svært at finde personal, er der nogen der kender gode steder for jobopslag ?

Scandinaviancom

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke lidt afhængigt af område og hvilken type personale i søger .... samt nok også sprogkundskaber og uddannelse.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi leder efter skandinavisk talende personer der vil sælge i Alicante området & region Malaga

 

Som omtalt sælger vi. Tv,Internet & Pc'er

 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet en PM til dig

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er en PM og hvor ?

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er amino privat besked system, i toppen af siden har du en "indbakke" der ligger den

Sig lige til hvis du ikke kan finde den , så må vi udveksle mail adr istedet for

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

har svaret på dit PM og sendt min mail til dig

 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare iorden , tjek lige din spam mail , for har svaret på din egen mail adr for et stykke tid siden

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej scandinaviaviancom

Du kan såmænd godt bruge her som du har gjort nu, men fortæl lidt mere om jobbet, hvad går det ud på, hvad er lønnen og andre gode ting ved at få job hos jer, det skal nok spredes herinde blandt en masse mennesker der måske kunne være interesserede, men der skal lidt mere "kød på" for at folk reagerer på det herinde og evt. sender det videre.

Jeg har selv boet i Malaga provinsen i 8 år, så kender både området og en masse mennesker dernede, men jeg "gider" ikke sende/fortælle det videre, så længe jeg ikke kan se mere omkring selve jobbet.

//Kim

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg bor i Spanien og må sige, at jeg ikke lige umiddelbart vidste, at I eksisterede. Og det er da en god idé at sælge elektronik med skandinaviske sprog/tastatur, det har jeg selv lige haft brug for.

Anyway, så er Facebook-grupper meget brugt blandt herboende danskere. I nogle grupper må man slå jobopslag op, og i andre grupper må man reklamere lidt for sig selv.

Prøv at kigge på:
All costal jobs
Skandinavisk markedsplads
Danskere på Solkysten
Danskere i hele spanien

Her tror jeg at der er god chance for at finde personale, omend det er meget nemmere at finde personale, når det ikke handler om telefonsalg, da der er rigeligt af den type jobs hernede.

Mvh. Sarah

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)