Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop system - ønskes et mere solidt shop system

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg nu ønsker at opgrader min shop til et pænere og bedre webshop system hvad kan der  anbefales af folket .

pt er min shop en Prestashop 1,6,0,14

Synes Magento ser lækkert ud design mæssigt  , men er dette til folk der ingen erfaring har med systemet , ja jeg ved mange siger woocom cms.

prestashop virker som det er nu men synes ikke jeg vil smide små 100euro efter et theme når designet ikke er som jeg vil have det iht det produkt jeg sælger 

http: flyon .dk

Hilsen 

Steen lindblad

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er vant til prestashop, tror jeg det vil vær een dårlig ide at begynde med woocommerce, det er trods alle sine fordele et plugin til et blog system

Jeg kan se din shop, kører mere eller mindre standard designet fra prestashop, har du overvejet at få ændret det istedet for at begynde på at lære et helt andet system at kende ?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lindblad1:
prestashop virker som det er nu men synes ikke jeg vil smide små 100euro efter et theme når designet ikke er som jeg vil have det iht det produkt jeg sælger 

Og hvad tror du så et Magento theme + side kommer til at koste ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo helt an på om du selv kan sætte den op og ændre til dine behov, eller du skal have en til det , et Theme til Magento, koster nogenlunde det samme som til Prestashop alt efter hvilket det er

Du skal dog være opmærksom på at Magento er en webshop løsning der hurtigt kan kræve lidt flere it kendskaber end prestashop for at komme i mål

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det et nok en kende billigere at få tilpasset et tema til 750 kr end at skifte hele sin platform ud...

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Det et nok en kende billigere at få tilpasset et tema til 750 kr end at skifte hele sin platform ud...

det kan der selvfølgelig være noget om :-) , men nu ser jeg fremad rettet da jeg udvider mere i min shop med en del vare nummer inden sommer , 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:
det kan der selvfølgelig være noget om :-) , men nu ser jeg fremad rettet da jeg udvider mere i min shop med en del vare nummer inden sommer , 

Men er der noget ved PrestaShop du synes ikke passer til dit behov?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop synes jeg bestemt om, den køre bare langsomt efterhånden, og nogen gange kan jeg ikke få frem moduler når jeg klikker på den fane nogen gange fryser bagshoppen og giver fejl 500 , og jeg har ikke installeret en masse ekstra ting til shoppen.

og ja det er et standart theme jeg har brugt, det er bare tilpasset med danske tekster ....

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Prestashop synes jeg bestemt om, den køre bare langsomt efterhånden, og nogen gange kan jeg ikke få frem moduler når jeg klikker på den fane nogen gange fryser bagshoppen og giver fejl 500 , og jeg har ikke installeret en masse ekstra ting til shoppen.

og ja det er et standart theme jeg har brugt, det er bare tilpasset med danske tekster ....

Jeg har selv meget lidt erfaring med PrestaShop,og kan derfor ikke komme med nogle råd til optimering. Men jeg synes det er vigtigt at påpege at det at skifte platform kan være omfangsrigt både i økonomi og tid. Magento er heller ikke kendt for at være en performance-let løsning, hvorfor du måske kan risikere at stå samme sted, medmindre du vælger Magento-optimeret hosting. Det er heller ikke utænkeligt at problemet med din PrestaShop er mangel på serverside resourcer.

Men i hvert fald, så er det ikke en nem beslutning - og du vil nok få tilbud på forskellige platforme fra de forskellige erhvervsdrivende herinde, så der burde være mulighed for at finde en økonomisk god løsning. 

Jeg ville dog umiddelbart starte med at få en PHP udvikler med lidt Linux erfaring til at kontrollere din performance og det miljø du er hostet på.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er på unoeuro og der er masser af Resources til rådighed, jeg har indsamlet lidt tilbud fra amino folket , de fleste vil som udgangspunkt tilbyde Woocom som jeg ikke er fan af da jeg ikke har kunne finde mig til rettet i det miljø, og jeg vil ikke binde mig på et fast abonnement med en webshop løsning da jeg vil eje min shop.   

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)