Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gazelle krav

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Alle iværksættere går vel og drømmer om at få en sådan pris, og med vores seneste 2015 synes jeg det ser meget lovende ud..

Jeg har været inde og læse om kravene for at få en gazelle og der er to ting jeg er lidt i tvivl om som jeg håber nogen herinde kan afklare for mig:

1. Skal der være kontinuerligt vækst i alle fire år? Eller kan det godt lade sig gøre selvom vi fx er gået tilbage i vores bruttoresultat fra 2012 til 2013?
2. I løbet af de fire år skal man fordoble sin omsætning eller bruttoresultat, som jeg har forstået det. Alts ex. 1,5mil i oms 2012 og så 3mil i 2015? Er det korrekt forstået?

Tak for jeres hjælp.

Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

bumb..

No one?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Børsen


Referencevirksomhed

A/S eller ApS (Pengeinstitutter er undtaget kravet).
■ Min. 1 mio. kr. i omsætning eller 0,5 mio. kroner i bruttoresultat
■ Minimum fire regnskaber skal være offentliggjort. Regnskabsperioder på under 12 måneder i udgangsåret frasorteres. Regnskabsperioder på over 12 mdr. i slutåret frasorteres.

Vækstvirksomhed

■ Kravene for at være referencevirksomhed skal være opfyldt.Der skal være vækst i omsætningen/bruttoresultatet i hvert af regnskabsårene. Summen af det primære resultat skal være positivt.

Gazellevirksomhed

■ Kravene for at være vækstvirksomhed skal være opfyldt. Omsætningen/bruttoresultatet skal mindst være fordoblet i løbet af de seneste fire år.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)