Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender Shopalt eller Nettrafik ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogle af jer der kender Shopalt eller Nettrafik

Jeg har betalt for 1 års annoncevisning + udsendelse af 12 nyhedsmails (1 pr måned) hos Shopalt. Annoncen har været sat på siden september måned, men det er ikke lykkedes mig at få fremvist en eneste nyhedsmail, som ellers skulle være sendt ud til adskillige tusinde modtagere. Det er umuligt at komme i kontakt med Shopalt - de svarer ikke på tlf-opkald eller mails. Fakturaen jeg betalte i september er udstedt af Nettrafik og jeg har derfor forsøgt at kontakte dem. Dette er imidlertid ikke lykkes endnu, idet ham jeg får at vide at jeg skal tale med, enter altid er i møde eller ikke på kontoret. Jeg er mildt sagt ved at være temmelig træt af både det ene og det andet firma !! Jeg har sidst i november sendt mail til Shopalt (de har nemlig ikke opgivet nogen fysisk adresse !!), om at jeg ønsker min annonce stoppet og penge retur for resten af perioden og har intet hørt. Jeg sendte kopi af mail til Nettrafik, men har ej heller hørt fra dem. Hvad stiller man op ?? Okay man bliver klogere af den slags, men det kan da ikke passe man skal finde sig i den slags !! Så hvis nogen af jer kender disse firmaer kom venligst med nogle tips. På forhånd tak

MVH AAA

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er cvr.dk nede lige i øjeblikket. Men det ser ud til at et firma som hedder 'euro lifestyle aps' har overtaget shopalt?
De driver også luxustrend.dk - er det ikke bare at sende dem en mail som om du er interessret i at annoncere hos dem, også vente på de ringer dig op eller besvarer din mail? - også lige forhøre dig om din oplevelse for 1 år siden?

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Det var da ikke en dum ide. Må indrømme at jeg ikke havde tænkt på at spore dem ad den vej - Tak for det. Kommer så i tanke om, at sælgeren talte om en "luxus" side, som jeg sagde nej tak til at annoncere på /høre mere om, så sælgeren kan nemt være den samme. Må prøve noget- det er frustrerende at blive snydt !

 

Tilmeldt 2. May 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er flere gange blevet kontaktet af shopalt, tror vedkommende hed Jari Pedersen. Deres fremgangsmåde var meget påtrængende og med stort fokus på en hurtig lukning af ordren, lidt den samme fremgangsmåde som "almindelige" annoncehajer.

 Jeg undersøgte dengang sagen og på daværende tidspunkt var siderne ejet af en selskab som hed izentrum aps, hvilket i øvrigt havde tætte forbindelser til HRI.dk (Hotel- og Restautionsbranchens Internetportal), som vist nok var et annoncescam. 

Du må have nogle personnavne på dine ordrer, som du kan gå efter. Det synes jeg plejer at have en god effekt.

 

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis manden, Chess - har nu prøvet at maile ham via luxustrend.dk, som Christoffer Steenbeck foreslog, så er det spændende om der sker noget.....tak for jeres indput Smile

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere haft en dialog med luxustrend (Jari) og vi har gang i lidt linkbytte mellem vores sites uden finanser involveret. Jeg vil da gerne høre om der er noget lusk her, da jeg ikke ønsker at være associeret med et site, som handler 100% seriøst. Også selvom det bare er et link.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Jeg kan ikke finde ud af hvad det er for et firma, men det virker useriøst på mig, når mails, tlf opkald mv ikke besvares i over en måned. Det kunne se ud som om Shopalt ikke rigtig kommer igang, der er ihvert fald ikke kommet mange annoncer på siden september. Det er vel en ærlig sag hvis noget ikke kommer til at køre, men så kan man da i det mindste informere de som annoncerer på siden, tilbyde reklame andet sted eller betale penge tilbage. Jeg gider ikke annoncere et sådan sted, men min annonce kan jeg jo ikke selv fjerne og det irriterre mig.

Mvh AAA

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Mon du har hørt noget til luxustrend ang. dit linkbytte? De kan jo holde lang juleferie...men jeg har i hvert fald ikke fået nogen respons på mine mails. Da jeg tjekkede luxustrend.dk før jul, var der et billede af sælgeren Jari Pedersen - dette fremgår ikke længere af siden - kun et billede af den yndige redaktør....det er da lidt underligt !!!. nu findes kun en mailadresse til marketing....en @gmail.com adresse....  Nå, okay ved nærmere eftersyn af luxustrend.dk fremgår Jari Pedersen som direktør og stifter og altså ikke som sælger, hvilket han gjorde, da han solgte mig annonce (og de 12 nyhedsmails jeg aldrig har set skyggen af) på Shopalt i sept.2007. Dog er emailadressen til ham nu en  @eurolifestyle.dk adresse.......???

 

Mvh AAA

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, vi har aftalt linkbyttet for nogle måneder siden over telefonen (jeg snakkede med Jari) - men vi har ikke haft kontakt siden da.

Linkbyttet ryger af, når næste version af min shop går i luften, der passer deres logo skis'me ikke ind :-) 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er også blevet kontaktet af Shopalt for et par måneder siden.

Sælgeren var MEGET påtrængende, men det endte med vi fik takket pænt nej (heldigvis)

Deres fremgangsmåde virker meget useriøs! Vi fik tilbud en reklameannonce for 3000 ex. moms så vidt jeg husker.

Det skulle efter sælgers udsagn være danmarks førende "annonce" hjemmeside med over 120.000 besøg om måneden.

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)