Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en tekstforfatter? Få en gratis artikel af mig

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere!

Jeg har besluttet mig for, at 2016 skal være året, hvor jeg for alvor hiver penge ind som selvstændig. Mine affiliatesider giver for tiden en udmærket indtjening, men jeg stræber efter mere, og derfor springer jeg nu ud som tekstforfatter.

Desværre står jeg uden nogle tidligere referencer inden for disciplinen, og af den grund kan jeg godt forstå, hvis folk er lidt tøvende med at sende en bestilling af sted. For at ændre på det tilbyder jeg en gratis artikel på mindst 200 ord til jer, som gerne vil have en smagsprøve, inden I vælger at hyre mig til at skrive længere eller flere artikler.

Hvis du til gengæld allerede er klar til at bestille, så er min åbningspris 20 øre / ord ekskl. moms i resten af januar - og prisen er naturligvis til yderligere forhandling, hvis der er tale om en stor ordre (+10 tekster).

Kort om mig: Mit navn er Jacob, og jeg blev færdig med STX tilbage i juni 2015. Siden hen har jeg nydt godt af friheden ved at stå uden for skolesystemet og har langsomt bygget en udmærket indtjening op via affiliate marketing. At skrive tekster er noget af det, som jeg er bedst til, og derfor vil jeg forsøge at øge min samlede indkomst ved at udnytte dette og skrive for andre hjemmesideejere.

Såkaldte “SEO-tekster” til webshops, blogs og linkbuilding er nok det, der passer mig bedst, men jeg er naturligvis også villig til at prøve kræfter med andre slags artikler, om end det måske er begrænset, hvad mine evner rækker til her.

Uanset om du er klar til at bestille din gratis tekst eller bare har et spørgsmål, så kan jeg kontaktes via en privat besked her på Amino eller via mail: jacob@jmjonline.dk. Du kan også bare melde op her i tråden, hvis du enten har spørgsmål eller interesse.

De bedste hilsner,

Jacob

Nuværende projekt: Juicing.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ingen længere artikler som reference? Evt artikler fra dine egne projekter? Så send dem gerne i en PB :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, send også gerne mig en PB hvis du har nogle længere artikler, som man kan tage et kig på. :)

Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret i, hvad du kan. Har et forholdsvis nyt produkt, jeg godt kan bruge nogle gode tekster til.

Så send en besked med de tekster, du mener er relevante.

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jeg har selvfølgelig et par eksempler på artikler, som jeg tidligere har skrevet. Private beskeder er sendt til jer alle :)

Nuværende projekt: Juicing.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også gerne lige smide nogle eksempler på tekster til mig. 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans:
Du må også gerne lige smide nogle eksempler på tekster til mig. 
Yes

Ja også gerne til undertegnede. 

Har PM herinde.

Fra Galten
Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Fra  NESSI SPORT APS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

jeg har send mail til dig :) 

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv også gerne privat til mig :) 

Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig en gratis artikel og se om det er noget jeg kan få glæde af fremadrettet :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)