Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få godkendt din webshop - 100 % gratis

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Vi venter stadigvæk på svar om hvor du får de tusind kroner du lover væk fra?

Ikke fordi jeg på nogen som helst måde vil forsvare denne mærkningsordning, men ærlig talt raver det ikke dig. Og hvorfor er det lige du spørger om det ?. Har du selv ansøgt om mærket ?. Har du hørt om nogen der er blevet snydt for de 1000kr ?. Eller er det bare for at du vil have noget at brokke dig over ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Michael:
Ikke fordi jeg på nogen som helst måde vil forsvare denne mærkningsordning, men ærlig talt raver det ikke dig. Og hvorfor er det lige du spørger om det ?. Har du selv ansøgt om mærket ?.

Det er da fuldstændigt legitimt for Mikkel og andre i øvrigt at interessere sig for en vilkårlig mærkningsordning. Da Mikkel ikke selv har en konkurrerende mærkningsordning, så er der ingen grund til at tro at han motiver er andet end at finde ud af om ordningen er skidt eller kanal.

Jeg syntes også selv det er lidt spændende selvom jeg som Ib ikke regner med at der på noget tidspunkt kommer svar, efter at havde fulgt debatten herinde ville jeg nok i højere grad være tilbøjelige til at fravælge butikker med Webshop mærket, end til vælge dem.

 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udtagelse fra tidligere kunde

Hold da op en behandling

Ja. Før fik de 5 stjerner da jeg synes det var lidt fedt med noget konkurrence nu får i 1. Jeg bliver ringet op af Kurt som har fået en henvendelse fra en af vores kunder, og ville sådan slet ikke høre hvad jeg havde og sige.. han ville bare fjerne webshop mærket og slå det op alle steder at jeg ikke længere var godkendt. Jeg spørg om han vil høre min side af sagen nej det var han da helt ligeglad med, da han jo var det samme som e-mærket så han ville fjerne mit mærke og slå det op alle steder. Det fortæller jeg ham at vi ikke har givet ham lov til at skrive vores navn alle mulige steder. Det var han sådan set ligeglad med. Så pøj pøj med Det i har gang i. Hold da op mand. Og da jeg prøver at ringe op Får at snakke med ham lægger han på hvor han efter følgende. Ikke tager Telefonen. Så da jeg ikke kan komme i kontakt med dig ud over du ser denne, har du bestemt ikke lov til at bruge mit navn. Det vil give retssag på personlig krænkelse af branding. Der er 2 sider af en sag Kurt. Hør den anden side også. Før du flipper ud i teleofen. Dit mærke er hermed fjernet fra min shop. Phu ha en service.! Og så ville du også kunne se du slet ikke skulle betale din garanti, til kunden, men kunden har så tjent 1000 kr. Tillykkke.. ! Og så bliver han sur iver jeg ikke tog telefonen, jeg prøvede så at forklare ham at min søn lå i narkose så jeg kunne ikke tage telefonen, det prøvede jeg at forklarer ham. Efterfølgende da jeg ringer op lige efter. Hvor jeg ringede 4 gange før, hvor den meldte optaget. Det var han egentlig ligeglad med. Men det var vel fedt med gratis arbejde da du skulle ha lavet seo på din sex shop, Hold da op hvor er det useriøst.
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Jeg syntes også selv det er lidt spændende selvom jeg som Ib ikke regner med at der på noget tidspunkt kommer svar, efter at havde fulgt debatten herinde ville jeg nok i højere grad være tilbøjelige til at fravælge butikker med Webshop mærket, end til vælge dem.

Ja du render som sædvanligt med en halv vind, og vil nu give de webshops som bruger mærket dårlig samvittighed. Men lad os da vende den om mod dig. Hvilke bank garantier er der bag dit firma ?. Har vi nogen som helst garanti for at du ikke bare lader dine kunder i stikken ?. Og da det jo er betalende kunder hos dig er det jo langt være end en gratis ordning. Håber du fatter pointen  

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej med jer. :-)
Hold venligst en sober tone i debatten.
På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Michael:
Hvilke bank garantier er der bag dit firma ?.

Der er ingen bank garantier bag CloudSprout, men der har heller ikke som sådan været brug for. Man kan se sidste regnskab for min virksomhed her:

http://www.proff.dk/firma/cloudsprout-aps/k%C3%B8benhavn-n/engroshandel/14448499-1/ 

I følge Proff, er der top karakterer i både likviditetsgrad, afkastsgrad og soliditetsgrad.

Michael:
Har vi nogen som helst garanti for at du ikke bare lader dine kunder i stikken ?.

Der er ingen som helst garanti, for at jeg ikke lader mine kunder i stikken, jeg ville endda sige at det faktum, at jeg for lidt over et års tid siden tog et fuldtidsjob som udviklingschef for Go Dream og nu er blevet forfremmet til IT-Chef, gør at de penge jeg tjener på CloudSprout, nu må betegnes som en mindre del af min indtægt, gør at man i særlig grad kan være nervøs for at jeg en dag bare lukker firmaet.

Pt. er det dog planen at CloudSprout, skal genopstå som Shop7, og tilbyde markedet letteste webshop løsning gratis, men med mulighed for at tilkøbe ekstra funktionalitet i form af Apps.

Michael:
Håber du fatter pointen  

Jeg tror jeg har forstået din pointe, du mener at ikke at man når man som udbyder er en service hvad enten det er en webshop-løsning eller en mærkningsordning, er forpligtet til at svare på spørgsmål fra kunder eller andre interessenter. Jeg mener som sagt det modsatte, og det håber jeg ovenstående illustrerer. 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Webshop Mærket:

Webshop Mærket er en GRATIS ordning for danske webshops.

Det er 100 % GRATIS for webshoppen både at ansøge og at benytte Webshop Mærket, så der er ingen grund til at betale 1.000-vis af kroner til andre mærkningsordninger.

Sådan bliver din webshop godkendt:

1. Gå til http://webshop-maerket.dk
2. Klik på det GULE felt til højre "Ansøg om godkendelse ..."
3. Udfyld skemaet med relevant info

Du vil indenfor 48 timer modtage svar på om din webshop er godkendt, eller om der evt. skal laves nogle tilretninger.

Har du spørgsmål om Webshop Mærket er du velkommen til at kontakte os via email: kr@ShopNyt.dk

Med venlig hilsen

Kurt Rasmussen

Webshop Mærket

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kurt:

Så trængte du lige til mere opmærksomhed? :-)

Alle andre:

Inden i tager Kurt og hans mærkningsordning seriøst så nup et kig her : https://dk.trustpilot.com/review/webshop-maerket.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)