Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger samarbejdspartner til større hjemmeside

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

davs alle sammen søger en programmør, til samarbejde som omhandler hjemmeside, angående religion jeg står for skrifterne på siden du står for selv hjemmesiden også kan vi vel snakke videre, derfra fordi der er en hel del at snakke om undervejs, dette projekt vil tage tid men jeg er allerede i gang med at starte det op 

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

davs alle sammen søger en programmør, til samarbejde som omhandler hjemmeside, angående religion jeg står for skrifterne på siden du står for selv hjemmesiden også kan vi vel snakke videre, derfra fordi der er en hel del at snakke om undervejs, dette projekt vil tage tid men jeg er allerede i gang med at starte det op 

jeg vedhæfter et link så i kan se hvad mit arbejde går ud på, www.islamiskblog.wordpress.com
Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej davs.

Det kunne være relevant at vide hvilke indtjeningsmuligheder der er i sådanne et projekt? Hvad får en evt. Udvikler ud af at smide så mange timer i det?

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

minimun 60 procent, og mere til hvis det skulle være sagen ikke pengene som sådan jeg går efter lige nu, men det skal nok komme men det kommer i hverfald til at koste, 150 hver måned eller mere, fordi det tager tid og ud over det kan man også lave nogle tilbud hvis det kunne have, interesse osv der ligger også andre ting bag i dette jo, der er alligevel en del der skal, snakkes om undervejs 

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

forstår ikke hvad du mener, jeg søger partner skab men det eneste folk har i hoved er penge i denne her verden, i stedet for at tænke på en anden måde 

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

davs:

forstår ikke hvad du mener, jeg søger partner skab men det eneste folk har i hoved er penge i denne her verden, i stedet for at tænke på en anden måde 

Du kan godt slå et partnerskab på på amino freelance mener jeg - hvor lønnen er medejerskab ;-)

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

jeg har brug for seriøse mennesker til dette her, jeg skal bruge folk der gerne vil hjælpe det bedste menneske der går på denne jord, har ikke tid til at søge rundt omkring

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du fremstår meget useriøs og dit projekt virker ikke det mindste gennemtænkt. Ingen overraskelse, at ingen her henvendt sig til at 

davs:
hjælpe det bedste menneske der går på denne jord

Mvh

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

simonph:
Du fremstår meget useriøs og dit projekt virker ikke det mindste gennemtænkt.

Vil også mene at der skal en længere og ikke mindst bedre beskrivelse til af projektet før end at du får folk til at komme på banen. 4 dårligt beskrevne linjer er ikke meget at byde ind på baggrund af...

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)