Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min side går ned hver gang ved sætter facebook plug in på side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

min wordpress side går ned hver gang sætter et facebook plug in ind på sidden klikker opdatere nyt plug in og sidden er sat lige nu til  mest almindelige tema på sidde , min side er www.poledancer.dk  håber nogle kan give et godt råd

vil gerne have et facebook plug in der viser billeder sidste opdatering fra facebook der er flere men får dem ikke til at virke , jeg har prøvet hele dagen og kom ingen veje frem 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ideer til bedre tema kunne være mulighed men ved i hvilke tema kan vælge og der er lettest at sætte social logoer på og arbejde med en person som er ren nybegynder vis købe tema bedst kunne være en mulighed 

men gerne vis i ved flere muligheder 

hvilke plug in virker bedst nuværende tema facebook?

nyt tema der er bedre og lettere at arbejde ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Fra  ahaMedia Solutions Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Det kan være temaet eller plugin der er skyld i fejlen, har du prøvet at skifte til et andet gratis tema for at se om det så kører.

mvh

Anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet et andet tema men det virket ikke , jeg er dog nybegynder og der er mange temaer at vælge imellem  men prøver mig frem stille og roligt men tør næsten ikke da der kan komme andre problemer så skrev om der er temaer der er bedre og hvilken der er bedst til mit lille behov 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 12
Fra  MiniMarketing Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

"Feed Them Social" plugin plejer at virke, men hvad der går galt på din side er svært at sige.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

der var mange social plug i søgte tilføje nye plug in der hed Feed Them Social , jeg kunne ikke finde ud ad vælge prøvet et mere men det virket ikke på sidden

jeg dog har installeret et nyt tema det virker bedre viser menuer bedre 

åbenbart et tema var bedre nye plug in virker bedre nu  jeg har prøvet ny løbende nyt 

selvfølgelige prøvet hvad andre anbefaler , det kunne se bedre ud men så skal jeg nok være bedre , men vis i har råd hvordan forbedre design og gode plug i må endelige give dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)