Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdisætning af virksomhed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 13
Fra  MyPhoneBase Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan værdisætter du din virksomhed?
Har en webshop, som jeg desværre ikke har tid til at drive mere, da jeg skal igang med at studere.
Men hvad er min webshop så værd? har kun haft den i 9 måneder. og omsætningen er derfor ikke det vilde.
 
Men der er brugt mange penge på at opbygge en flot webshop, men masser af muligheder for at udvide sortimentet.
 
Ville være dejligt hvis nogle kunne komme med nogle ting man kan bruge til at værdisætte sin webshop ud fra.
 
Webshop: myphonebase.dk
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med må jeg hellere skrive, at jeg absolut ingen erfaring har med hverken køb eller salg af webshops.

Men hvis jeg stod og var interesseret i at overtage din webshop, så jeg vil mene at 70-80% af dine udgifter til at få programmeret din webshop + værdien af dit varelager vil være mit maxbud på en pris.
De 70-80% af udgifterne må være max, da jeg jo for 100% af udgifterne vil kunne få lavet min egen webshop med de ønsker/tilføjelser/ændringer jeg selv måtte have til udformningen.
Da det ikke lyder til at der er det helt store kundeflow, tror jeg ikke din kundebase har nævneværdig værdi.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)