Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ang. salg af smykker der på forhånd findes.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en der kan hjælpe mig ang. indkøb af smykker fra kina, hvor jeg har fundet en producent der har netop de smykker vi ønsker at sælge.

Jeg ved dog at der findes ca. 4 forskellige hjemmesider i både USA, Sverige, England og Frankrig som sælger det samme design. 

Vi er så tæt på at købe et lager af de forskellige designs, men jeg vil først forhøre mig omkring de ting der hedder copyright, patent osv. For vi vil helst ikke havne i en situation hvor vi bruger vores penge på advokater.

Jeg tænker bare at de alle har det samme design, men har små ændringer hist og her, kan jeg så tillade mig at sælge dem?

mvh.

Michael 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

kopivarer vil blive stoppet i tolden hvis de spottes, og de som har retten vil kunne både kræve lager destrueret og erstatning - store summer

Nej hist og her ændringer har ikke betydning, og du kan jo åbenbart se, at det er kopier og det kan rettighedshavere så formentlig også

Der er ikke en facitliste, men hovedretningslinje er mindste krav til ændring er 15% på alle punkter, form, farve osv -se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/kopivarer.html

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Nov 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så står jeg bare og tænker over de andre forskellige mærker der sælger det samme design. Kunne de selv have købt retten til det at sælge det? Hvis ja, hvor gør man det henne ?

mvh.

Michael Vendorf

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

vendorf777:

Så står jeg bare og tænker over de andre forskellige mærker der sælger det samme design. Kunne de selv have købt retten til det at sælge det? Hvis ja, hvor gør man det henne ?

mvh.

Michael Vendorf

enten har de ikke, og kan komme galt af sted  - der sælges masser af kopier - eller hvis de har - ja så hos rettighedshaver - pandora osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)