Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man firmaadresser branchevist?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ved et godt ... det der med at man ikke må sende uopfordrede mails med tilbud om varer eller ydelser, men uanset - og uden at gå i detaljer med planen - vil jeg gerne vide hvor jeg kan købe adresser på alle virksomheder i en bestemt branche, f.eks. skomagere eller møbelfabrikker.

Der er formentlig en kæmpe forskel på prisen, bl.a. i forhold til hvor præcise og afgrænsede data man ønsker, men jeg vil være i første omgang være tilfreds med en liste, hvor der er skudt med spredhagl.

Jeg vil muligvist efterfølgende konstatere, at listen er for bred og jeg derpå ønsker at begrænse listen til skomagere med op til 5 ansatte, men det vil jeg så overveje i fase 2.

Nogen her der har erfaring med hvor man kan købe sådanne data og hvad de koster?

P.S.: Nå ja, hvis nogen har en god og overskuelig metode til at søge disse informationer gratis, så er jeg naturligvis villig til at lytte :-)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende breve, det lyder lidt som om du referere til markedsføringsloven vedrørende udsendelse af e-mails?

Dog kan virksomheder være reklamebeskyttet, men disse bliver frasorteret hvis du bruger en af nedenstående tjenester:

cvr registeret

nn markedsdata

experian

du kan hos alle tre søge og få leveret adresser på brancheniveau. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne dette bruges http://www.nnmarkedsdata.dk/

Desværre findes der ikke en god gratis mulighed på området ud over at hente det via cvr registeret, hvilket er gratis

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var til et foredrag om segmentering af kunderne. Der blev henvist til nnmarkedsdata som betalingsløsningen, men det blev samtidig oplyst, at bibiliotekerne har en gratis løsning - man kan få vejledning på biblioteket i hvordan og hvis man er oprettet, så skulle man med bibliotekets løsning kunne sidde hjemme og foretage diverse relevante søgninger eks. ud fra branche, geografi, antal ansatte osv.

PS jeg har ikke selv prøvet det, men det lød til at et par stykker af de andre deltagere havde prøvet det og været ganske tilfreds.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke og trådstarter,

Det er sådan at her i Silkeborg, ja da kan man få et medlemslogin til biblioteket,
dette giver adgang til at låne osv. heriblandt Biznode, som man kan sidde hjemme og trække al det 
data man kan ønske sig segmenteret  WUP, WUP, WUP 

Her kan du trække ALT og jeg mener ALT og ikke kun i DK, jeg har oprettet en profil og afprøvet det,
og det er mildest talt genialt for som man siger "google" ser rigtig meget - men de ser endnu ikke alt,
selvom BIG DATA er mere end godt på vej.


Du kan endda downloade dine avancerede søgninger, og den piller Virksomheder fra som har frabedt sig
reklame, og så er det iøvrigt GRATIS, så det kan anbefales.

Med dette, en rigtig glædelig jul til jer allesammen - i får s... lige en julevideohilsen her.

Rikke Wagenblast Sørensen:

Jeg var til et foredrag om segmentering af kunderne. Der blev henvist til nnmarkedsdata som betalingsløsningen, men det blev samtidig oplyst, at bibiliotekerne har en gratis løsning - man kan få vejledning på biblioteket i hvordan og hvis man er oprettet, så skulle man med bibliotekets løsning kunne sidde hjemme og foretage diverse relevante søgninger eks. ud fra branche, geografi, antal ansatte osv.

PS jeg har ikke selv prøvet det, men det lød til at et par stykker af de andre deltagere havde prøvet det og været ganske tilfreds.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke og trådstarter,

Det er sådan at her i Silkeborg, ja da kan man få et medlemslogin til biblioteket,
dette giver adgang til at låne osv. heriblandt Biznode, som man kan sidde hjemme og trække al det 
data man kan ønske sig segmenteret  WUP, WUP, WUP 

Her kan du trække ALT og jeg mener ALT og ikke kun i DK, jeg har oprettet en profil og afprøvet det,
og det er mildest talt genialt for som man siger "google" ser rigtig meget - men de ser endnu ikke alt,
selvom BIG DATA er mere end godt på vej.


Du kan endda downloade dine avancerede søgninger, og den piller Virksomheder fra som har frabedt sig
reklame, og så er det iøvrigt GRATIS, så det kan anbefales.

Med dette, en rigtig glædelig jul til jer allesammen - i får s... lige en julevideohilsen her.

Rikke Wagenblast Sørensen:

Jeg var til et foredrag om segmentering af kunderne. Der blev henvist til nnmarkedsdata som betalingsløsningen, men det blev samtidig oplyst, at bibiliotekerne har en gratis løsning - man kan få vejledning på biblioteket i hvordan og hvis man er oprettet, så skulle man med bibliotekets løsning kunne sidde hjemme og foretage diverse relevante søgninger eks. ud fra branche, geografi, antal ansatte osv.

PS jeg har ikke selv prøvet det, men det lød til at et par stykker af de andre deltagere havde prøvet det og været ganske tilfreds.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha, sikke en masse gode svar. Mange tak til alle Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)