Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er de nyeste erfaringer om STRIPE til dansk webshop??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Har tjekket op på gamle poster  - STRIPE betaling til lille webshop virker oplagt, MEN hvor langt er de kommet i dansk kontekst?

dvs. -er al tekst forbrugeren møder i min webshop på dansk? /og i DKR? 

men yderligere et spørgsmål: det nævnes et sted at min danske bank vil kunne tage 50 kr. pr. Stripe bankoverførsel. Really? 

Det vil jo ødelægge hele forretningsmodellen? (jeg skal ikke forhandle biler, men varer med pris på under 100 kr. ihvertfald! I såfald - kan jeg have penge stående på Stripe og overføre til min bank når jeg har nået et vist beløb? det lyder som en Århus historie :-( så der må bestemt være et workaround

Fra Hadsten
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 12
Fra  MiniMarketing Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger stripe på bl.a. Unikke-Kort, og det virker super fint og har gjort det længe.

Vi bruger WooCommerce med tilhørende Stripe plugin.

Vores bank (Andelskassen) tager ingen gebyrer for at modtage pengene fra USA, og det hele foregår i kroner.

Og de har vist lige sat taksterne lidt ned. Jeg kan ikke huske regnestykket præcist, men du skal ret højt op i omsætning med en nystartet webshop før Nets er billigere. Eneste bagdel er, at Stripe ikke tage rene dankort. Men 99% af dem der handler på webshop har også visa.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop som bruger stripe og det fungere bare. Min bank som er Jyske Bank tager heller ikke gebyr for, at jeg modtager betaliner fra Stripe. Desuden har jeg flere gange oplevet at Stripe udbetaler før tid. De har også sat deres gebyr ned fra 1,7 % til 1,4 %

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Brixen:
Vi bruger WooCommerce med tilhørende Stripe plugin.

Hej Jesper,

Jeg kan se, at du i betalingsvinduet på din hjemmeside skriver "Kreditkort (Stripe)". Oplever du, at dine kunder reagerer på dette og stiller spørgsmål til, hvad Stripe er? Er der nogen som hopper fra i købsprocessen?

Jeg overvejer nemlig at implementere en betalingsløsning på min kones hjemmeside, hvor hun sælger sin kunst i form af malerier. Der vil være ganske få transaktioner om året, så jeg vil helst holde omkostningerne nede i første omgang.

Mvh.

Morten 

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. banker, bruger i en personlig konto til jeres virksomhed, som pengene sendes ind på? Hvis ja, er det gratis at få oprette en personlig konto til virksomheden? :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)