Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til Dinero fremover

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu er det sådan at jeg er lille virksomhed som ikke har det store regnskab osv og derfor bare gratis brugere.

Jeg sad med tanken omkring dinero som måske kunne give en ekstra bonus ovn i hatten. Det var at gøre sådan at "kontakt" person til dinero kontakt fik en sms 30-20 dage før man skulle lave regnskab. og så 5-3 dage før man skulle angive det til Skat, med mindre man havde gjort det.

jeg tror helt klart at det vil kunne hjælpe end flere brugere til at kunne husket at angive regneskabet til Skat. ikke fordi jeg har problemet med det men jeg er sikker på at Martin og Dinero helt helt vil være en unik service til deres brugere ved at tilbyde dette her.

Jeg har prøvet at søge rundt på de andre danske regneskab hjemmeside og se hvad de ikke har i forhold til Dinero og en ting som virkelig slår mig FAST på er at der er ingen Sms-service til at hjælpe virksomhedens egen til at husk på regnskabet.

Måske et forslag til Dinero fremover?


HVad er din mening om det her? (Jeg er åben for feedback)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

det kræver, at Dinero bruger momsperioden - da man jo skal ha advarsel inden moms periode MEN - og det er største MEN - man SKAL faktisk lave regnskab løbende uden "unødig forsinkelse" så f.eks. at bogføre hvert halve år inden halvårsmoms - vil være klart galt - OG du kan sagtens tilmelde, så du får mail/SMS fra skat inden hver momsperiode også

Måske mere inden regnskab hvor selskaber skal ind med det efter max 5 mdr (og her skal der advares længe inden hvis de evt skal nå revisor og opstilling af officielt regnskab - mens personlig virksomhed kunne få SMS/mail og Husk udvidet selvangivelse inden 1/7 hvert år

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)