Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook CPC for annoncer indenfor vin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad kan jeg forvente at Facebook tager som CPC for annoncer målrettet personer med interesse for vin?

Mvh

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Det er svært at sige hvad du kan forvente, da det uden tvivl afhænger af hvilket budskab du ønsker at sende. Har du en landingpage, eller hvad er dine tanker? 

Tilmeldt 21. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Andreas

Det er svært at sige hvad du kan forvente, da det uden tvivl afhænger af hvilket budskab du ønsker at sende. Har du en landingpage, eller hvad er dine tanker? 

Ja, jeg har en landingpage med en bestemt type vin til salg og overvejer at begynde at bruge Facebook ads.

Har du mulighed for at komme med et groft bud på en CPC?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har personligt selv rigtig gode erfaringer med Facebook annoncering. Jeg benytter løbende selv Facebook ads på vegne af vores kunder. "Interesser" giver blandet resultater, da visse interesser i ret brede. Dog vil jeg antage at en segmentering imod "vin" vil være specifik nok til at skabe en succes. Dog er dette selvfølgelig igen afhængigt af hvad du sælger, samt hvor godt din landingpage kan konverterer. 

Held og lykke :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Du kan sætte en kampagne op, med de segmenteringer som du ønsker, samt se potentielle målgrupper/personer osv. altså hvor mange personer du kan nå ud til og om du vil have det både som nyheds visninger, på mobilen, på instagram osv.

Buddet kan du sætte til automatisk, eller manuel, visninger eller klik, samt samlet eller daglig budget, der er så mange muligheder, og også efter om du vil gå meget lokalt tilværks, eller om du vil bredere ud, og dine målgrupper ?

Sælger du kun B2C eller også B2B ?

Uanset hvad, når du har sat din kampagne op, vil den også vise hvad du skal påregne med pris pr. 1000 visninger, eller pr. klik, eller synes godt om, osv. osv.

Jeg håber du får en god kampagne, husk også evt. at sætte din pixelkodning op, så kan du følge godt med i hvad der sker i dine kampagner.

Mvh. Per

AndreasJuhlJakobsen:

Simon Børsting Sørensen :

Hej Andreas

Det er svært at sige hvad du kan forvente, da det uden tvivl afhænger af hvilket budskab du ønsker at sende. Har du en landingpage, eller hvad er dine tanker? 

Ja, jeg har en landingpage med en bestemt type vin til salg og overvejer at begynde at bruge Facebook ads.

Har du mulighed for at komme med et groft bud på en CPC?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)