Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital eller lån søges.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Vil starte et sted.
Er familie far med 2 børn.
Arbejder til dagligt som manager.
Er et rigtigt heste menneske og vi har derfor 3 heste. Børnene har en og moren har en og jeg har en.

Min ide:
Jeg har i længere tid haft købt telefoner billigt i udlandet men undgået told og skat herhjemme og ja har ikke været særlig smart. Og da jeg gerne vil leve af det har jeg undersøgt alle regler og krav med moms og cvr og punktafgifter.

Vil ikke ud med her hvorfor en pris jeg giver.
Men har indtil nu haft en okay fortjeneste på dem. Men har altid kun været en af gangen.

Så har nu fået et tilbud på 20 enheder til 33.000 som jeg kan sælge med fortjeneste på 1000 kr pr enhed. Og når de enheder er solgt vil jeg tage alle pengene og købe 30 igen uden at skulle bruge af dem privat.

Det vil sige på 2 leveringer har fortjenesten været 50000 kr. Som jeg så vil dele overskuddet fra med låne udbyder eller kapital. Og du kan så trække sig her eller forsat lade kapitalet stå.

Hvad søger jeg og krav:
Søger 20-25.000 i lån/kapital.
At du er indforstået med at pengene falder efter 2 måneder og ikke mere eller mindre.
Vi deler overskuddet 50/50 og ikke mere eller mindre.

Pant:
Hvis man havde pant sad man nok ikke her.

Men evt lån underskrives med aftale. Med hensigt på civilt søgemål hvis parter ikke overholder aftalen.

Er ligeglad med hvorfor en type du er om du er familie far eller hvordan. En aftale er en aftale imellem 2 personer.

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

20-25.000,- er jo ikke mange penge for at starte en virksomhed op?

Hvorfor spare du ikke selv op? Det kan ikke tage lang tid før man har sparet de penge op.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Dec 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej for vil i gang hurtigst muligt og er et tilbud jeg vil i gang med hurtigst muligt.
Kunne spare op. Men ja man kan også komme i gang hurtigst muligt :)

Familie far med 2 børn og ja heste stående til 3000 pr opstaldning så er det ikke meget der lige falder fra hver måned :)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg ingen erfaring overhoved med dette.
Men jeg tror det er meget op af bakke, da jeg vil tro at du fjerner din egen risiko.
Jeg har startet virksomhed for 35.000 hvor jeg lånte 15.000 af familie og venner, og sparede de sidste 20.000 kr op selv.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du virkelig gerne vil den virksomhed, så kan du sælge din hest og så har du pengene.

Ved at bede om 25.000 kr, så fjerner du blot al den risiko du selv skulle tage og beder en anden gøre det. Intet er sikkert i denne verden - hvorfor din fortjeneste heller ikke er sikker.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager den negative tone. Men dette er et af de mest useriøse indlæg jeg længe har læst herinde.

som jeg forstår det, så har du løbende omkostninger på 9.000 kr. pr. måned til heste og så kan du ikke engang opspare 25.000.

Hvis du som familiefar ej kan låne så få penge i banken til trods for sådan et forbrug, så er du virkelig en risikobetonet investering.

Hvis du vil en virksomhed vil jeg derfor råde det til at omprioritere dine omkostninger i stedet for at stifte mere gæld.

Det lyder mest af alt som et overforbrug!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder med de øvrige. Har man familie og 3 heste, så skal man kunne rejse 25.000 kr. Det er da også tossedyrt at låne 25.000 kr i 2 mdr og så dele alt overskud. Som du skriver det, kan man lade pengene stå og dele overskud. Det er jo ikke en ide KUN at få sine 25.000 igen efter 2 mdr - så den må være fejltænkt - man skal jo tjene, og halvdelen af 50.000 er jo kun at man lige får pengene igen. Omvendt - lad dem stå et år så har du "tjent" 300.000 og skal aflevere halvdelen = 150.000 - det er da tossedyrt

Det er klart ingen vil låne dig 25 t mod at få 25 t - hverken mere eller mindre, retur efter 2 mdr - Så har du også et par alvorlige andre tænkefejl når du skriver du har "tjent" 50 t:

John:
Så har nu fået et tilbud på 20 enheder til 33.000 som jeg kan sælge med fortjeneste på 1000 kr pr enhed. Og når de enheder er solgt vil jeg tage alle pengene og købe 30 igen uden at skulle bruge af dem privat.

Det vil sige på 2 leveringer har fortjenesten været 50000 kr. Som jeg så vil dele overskuddet fra med låne udbyder eller kapital. Og du kan så trække sig her eller forsat lade kapitalet stå.

Du har solgt for 50 t mere end du har købt for i eksemplet MEN - er det overskud - har du slet ikke omkostninger til hjemmeside eller andet - er der slet ikke nogen returvarer - er der ingen reklamationer hvor du skal reparere varen - OG HVIS der slet ikke var det - så skal du jo betale skat af dit overskud på 50 t - eller ca 20.000 af de penge smutter videre til skat - dem kan du jo ikke lige give investor tilbage - og lånets 25 t giver jo ikke fradrag for dig.

Se nu at finde de penge selv - lån dem i banken - træk den nogle måneder - eller hvad du vil, men det andet her kommer du i mine øjne ikke igennem med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)