Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et forslag?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg staar og skal tage en kaempe beslutning, som jeg haaber at I kan hjaelpe mig med. Min kaereste er lige blevet uddannet dykkerinstruktoer, og vi har derfor valgt at skiftes til at leve i Danmark og udlandet (vinteren i udlandet, hvis ikke der forelaegger en aarskontrakt) Mit problem er hvad jeg skal lave? Jeg har altid gerne ville starte mit eget firma (salg af ?) men dette er vel ude af billedet naar jeg ikke har en fast base? Jeg vil inderligt gerne loese dette problem, saa jeg haaber at nogle af jer kan komme med nogle forslag? Skriv endelig hvis der er mere I vil vide kristinaandersen66@hotmail.com

 Haaber at hoerer fra jer.

 

Mvh Kristina

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 Det kommer vel en del an på hvad det er du vil sælge og hvad dine kompetencer er.

Der er masser af brancher man kan figurer i uden at have et fast arbejdssted.

 

Peder 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Hvis du vil have lidt kvalificeret hjælp herinde, er du nødt til at skrive lidt mere om dig selv. F.eks.: din baggrund, din alder, din skolegang, dine erhvervsefaringer, dine interesser, dine stærke og dine svage sider.

Hvis du skriver lidt mere om dig selv, bliver det lettere for os andre at komme med forslag og ideer Smile

/skou

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Hvad kan du af sprog?

Jeg har et online system, hvor jeg mangler ambassadører i nogle lande. 

 

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved vi jo ikke hvad du har af kompetencer så det må ligesom være det første der skal på bordet. Hvis du nu fx er korrespondent kunne du jo sagtens tilbyde oversættelsesarbejde uanset hvor i verden du bor. Ligeledes kan mange IT-stillinger i teorien udføres hvor som helst fra. Webshops kan jo også drives alle steder, men det kræver at man arbejder sammen med nogen der står for lager/pakning af varer.

Men kom med lidt mere info og så kan Aminoerne sgu nok komme med massere af gode bud :)

Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen igen!

Mange tak, for jeres svar!

Gud, hvor er jeg klodset! Jeg er vist bare ret forvirret i oejeblikket! Selvfoelgelig skal i vide mere om mig... Jeg er kun 21, men har preovet en del. Hegnsmontoer, ansvarlig for fiskerensning, paedagog, butiksassistent, negletekniker and you name it, men har ogsaa i 2 aar koert mit "eget" firma med wellness-produkter, hvorfra jeg ved, at jeg stiler efter at blive selvstaendig. Jeg er god til mennesker, og elsker at tale-lytte, hvilket er hvorfor jeg gerne vil arbejde med mennesker (kunder). Jeg har rejst meget (befinder mig i oejeblikket i Thailand) og kan derfor tale (saa godt som) flydende engelsk. Saa da vores fremtidige bosaettelsesteder er meget uforudsigelige, mangler jeg at finde mig et mobilt job. Da jeg er uddannet negletekniker, laver jeg negle i fritiden, men det giver kun lige nok til broed paa bordet :-)

Igen tak, fordi i er saa hjaelpsomme herinde!

Mvh Kristina     

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)