Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

få flere til at syntes om min facebook side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svindinge
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Har i nogen tricks til at få flere til at syntes om min facebook side

Jeg har inviteret en masse med der er ikke så mange der trykker syntes godt om

og pengene ikke rækker til betalt reklame eller konkurrencer før der kommer lidt kunder ind

Jeg er ny startet fotograf så jeg prøvet at få en bred omgangskreds

Hilsen Brian www.facebook.com/BMCfoto.dk/

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som regel synes folk jo kun godt om noget de synes godt om :-) Er der en konkurrence kan det være det de synes godt om. Er man fotograf, er det jo sjældent man synes godt om den fotograf med mindre man kender ham personligt eller har prøvet hans service. Ellers skal du i hvert fald lave opslag om et emne, som folk kan synes godt om. 

For mange fotografer kan man få sine kunder til at synes godt om, f.eks. ved at lægge noget reklame for ens facebookside sammen med fotografierne. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit link til din Facebook sider virker desværre ikke.

Du har heldigvis mulighed for at lægge nogle rigtig gode billeder op. Så det vil da være en god idé. Hvis du derudover laver opslag som rammer noget relevant og med dit eget tvist kan det være du kan nå ud til mange organisk og derved får flere øjnene op for din side. Dette kunne være i forbindelse med at den nye star wars film er kommet eller hvad der nu lige skulle være oppe i tiden.

Derudover kan du som fotograf jo tagge de personer som er på billedet, hvilket er med til at dine opslag når ud til deres venner. Hvis du får tilladelse kan du eksempelvis lægge et album op med bryllups billeder.

Du kan også lave et samarbejde med en side, hvor de har mange følgere. Spørge eventuelt om du må komme og tage et billede, redigere det og sende det til dem og at de derefter kan poste det på deres egen side og kredittere din side. Sørg for at find en virksomhed, der på en eller anden måde har samme målgruppe som dig (et komplementær produkt)

Du bør også kigge på andre sociale medier, hvor billeder er vigtige - fx Instagram.

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Hos Webly hjælper vi virksomheder med at fx. med et logo eller en super skarp animationsvideo, som kort og præcist præsenterer dit budskab på en frisk måde

Læs mere på webly.dk og giv mig et kald for at høre mere om hvad vi kan tilbyde dig.

Vh

Sebastian fra Webly

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)