Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtidens Digitale og Faglige Vidensdeling Idé søger investor - Hurtigst muligt! Alt forarbejde er lavet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 18. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Mit navn er Jason Martin, 32år og jeg har udviklet en idé, der henvender sig til det digitale vidensdelingsmarked, herunder den faglige del.

Jeg er uddannet på Niels Brock og har sidenhen arbejdet mest med ledelse, logistik og koordinering. Jeg er yderst ambitiøs og målrettet. Enormt kreativ og velbevidst om, hvordan man finder nålen i høstakken.

Jeg har de seneste 11 måneder rodet med idéer, jeg har haft på skrivebordet og har endelig fået færdiggjort al arbejdet til en app, der efter min overbevisning, lidt held, god markedsføring og godt netvæk, vil kunne revolutionere vidensdelingsmarkedet.

I dag er det for folk mere vigtigt at være "online" end rent faktisk at være tilstede den levende verden. Og når den bedste måde at lære på -er at lære fra sig- vil min idé vær en innovativ og være med til at skabe et nyt behov for os alle.

Jeg har:

1. Mock-up/design til en app.

2. Forretningsplan.

3. Understøttende markedsundersøgelser/statistikker.

4. Konkurent/leverandør/kunde info.

5. En umiddelbar markedsføringsidé.

Du er:

1. Investor eller en person med økonomi og lyst til at være en del af en revolutionerende idé.

2. Du har et stort netværk.

3. Du er en god markedsføringsstrateg.

Spørgsmålet er ikke, OM du vil være med men HVORDAN du vil være en del af idéen.

Håber at høre fra dig/jer snarest, da idéen bare skal ud i verden! 

/Jason Martin

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)