Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé, ingen penge

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Humlebæk
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Fra  CS:GO Denmark Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg hedder Duran, er 17 år gammel & går på 2. år i HHX.

Jeg er kommet på en idé, hvor jeg vil sælge højkvalitets sweatshirts, med et logo, som jeg selv har formået at designe, og jeg vil henvende mig til unge mellem 15-22 år, da jeg synes, at det er dér, jeg kan få mest ud af mit produkt.

Jeg har fået vist logoet til en del, og jeg har kun mødt en enkelt, der ikke kan lide det, altså ud af godt 15-20 personer, det var så min egen storebror der ikke kunne lide det, bwadr..

Jeg har fået kontakt til en systue i Brasilien, hvor jeg faktisk har fået en OK pris, men jeg ved så ikke om det er det bedste, da der også kommer told på, men det har vi fået ordnet, da jeg vil få slået 10% af prisen, ligemeget om den bliver taget i tolden, eller ej.

Jeg har fået tilbudt en pris, og den vil lyde på 6.733,- for 40 trøjer, inkl. tryk, fragt & told.


Nu kommer vi så til problemet, jeg har nemlig ingen penge, og jeg vil da også meget gerne have en webshop til denne type trøje, det skal dog siges, at det kun vil starte med 1 slags trøje, hvis det går forrygende, vil jeg prøve at gå længere ind, som måske skjorter, med det samme mærke, jeg vil dog lave små ændringer i logoet.

Jeg vil gerne høre jeres meninger, & om I kan hjælpe en "fattig" 17-årig, der gerne vil udleve sin drøm, en drøm, som er at arbejde som en hest, for det er bare, hvad jeg gør, jeg kan nemlig ikke stå stille, uden hele tiden at lave noget.

Jeg kører pt. også en e-sports side på facebook, der er stiftet som forening, non-profit, og allerede første uge, fik jeg indtjent 1.000 likes.
Siden har nu godt 4.000 likes, hvor jeg så har formået at finde nogle sponsors, der har været venlige at sponsorerer med elektronikudstyr, til medlemmerne.
https://www.facebook.com/CGODK

Skriv endelig, hvis du kan hjælpe mig.


Hav en fortsat god aften,

Duran Kücük

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

6.733 kr. er jo ikke alverden. Hvorfor sparer du ikke bare lidt penge op? Smile

Fra Humlebæk
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Fra  CS:GO Denmark Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne sagtens spare op, men jeg vil meget gerne også have lidt på lommen, så jeg ikke pludselig står uden penge, og ikke kan røre mig.

Det er så også ret begrænset, hvad jeg kan gøre med de 6-7 tusinde, da jeg højest sandsynligt vil få brug for ne revisor, eller i det mindste søge noget rådgivning.

Fra Humlebæk
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Fra  CS:GO Denmark Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

- og det skal også siges, at jeg gerne vil have en webshop hvor jeg kan sælge dette produkt, og det er vel heller ikke gratis at få lavet.

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Var jeg dig, havde jeg valgt at lave en forretningsplan. Derfra havde jeg vist den til alle jeg kender, og efterspurgt en donation. Du kan sideløbende starte en crowdfunding, samt spare lidt op. Dette er hurtigt skrabet sammen. Dog synes jeg din fremgangsmåde er lidt.. At sælge én trøje, på en hel webshop ville jeg ikke. Dette lyder som en enorm fiasko.

Du kunne benytte salgssider på facebook, indtil du har kapital til et større udbud? Blot en tanke :) God dag!

Ang. at have 'lidt på lommen' - glem det. Skal andre tro på din idé, må du yde 100%. Jeg selv, da jeg startede det første op, knoklede min røv i laser i netto. :-)

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

170kr i indkøb?? Jeg har ikk studeret branchen men er ret sikker på det kan gøres billigere. Måske er problemet at du kun skal ha' 40?

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan muligvis godt hjælpe dig. Vi producere selv tøj såsom sweatshirts . Tshirts , hættetrøjer , kasketter m.m

Prisen du har fået er lige i overkanten for 40 stks , og så fra Brasilien , som slet ikke er kendt for denne branche.

Hvor du fra i landet ?

Fra Humlebæk
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Fra  CS:GO Denmark Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricki, jeg ville elske noget hjælp.

Jeg er fra Nordsjælland, Helsingør.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 Bare fordi du viser noget et logo så er det jo absolut ikke ensbetydende med at folk vil købe det færdige produkt,

Duran Kücük:
ligemeget om den bliver taget i tolden, eller ej.

Jeg har fået tilbudt en pris, og den vil lyde på 6.733,- for 40 trøjer, inkl. tryk, fragt & told.

DU kan være helt sikker på at din pakke vil blive fortoldet, men for du lovligt skal kunne importere vare til videresalg skal du altså være importør registreret hos SKAT.

I øvrigt lyder det meget uanseligt at den oplyste pris er inkl. told.  Told er normalt noget importøren(dig) betaler.   

Fra Humlebæk
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Fra  CS:GO Denmark Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har selv regnet på tolden, leverandørens pris var selvfølgelig 7-800kr billigere.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)