Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate ??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen...

Lidt mere affiliate spørgsmål...

Når jeg følger de forskellige links´omkring affiliate, og kommer frem til listen af netværkere der har med det at gøre, SÅ er der jo mange muligheder, og lidt forvirrende det bliver også anbefalet at spørge her på Amino, for at være sikker på at havne i den rigtige kategori,,, det vil jeg så gøre igen :-)

Ved så ikke om det også kan bruges til det jeg beskæftiger sig med. Ved tilgengæld at der er gode indtjenings muligheder.  Firmaet har eksisteret i 35 år, vi gør i facade renovering, med speciale i sprøjtepudsning og dermed lang levetid. Haveanlæg er også en del af firmaet.

Men det er jo virkelig tid til at følge med tiden og markedsføre på anden måde.

Så...Er der nogen særlige netværkere man bør kontakte? Og i øvrigt alternative ideér ?

Mange tak

Hilsner

Michael Warming

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge Adwords - Når folk søger efter facaderenovering eller lign., så kan du betale for at dukke op øverst i søgefeltet ;)

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jo tak for svar, men kan man ikke bruge en form for affiliate i den sammenhæng og branche?

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.... vedr.affiliate. jeg har ingen webshop men i firmaet tilbyder facaderenovering bl.a. ...
Jeg går ud fra det ik betyder det store Hvad man tilbyder eller ?
Og er det så bare at spørge netværkene fra en ende af, eller er der en mere.fix måse at finde frem til de rette :-)?
Tak
Vh
Michael

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)