Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!
Sidder med den her ide, der er styr på alt, navn, hvem der skal lave logo, hjemmeside, grafiker, leverandør (dropshipping)

Men hvordan starter jeg? Hvad er første step for at jeg kan få min enkeltmandsvirksomhed op at køre?

Har været på den ide i flere uger, og sidder nu fast.

Mvh Rasmus.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Rasmus

Start du med at tage fat i en Revisor, og få ham til at rådgive dig omkring opstart/virksomhedsform/få cvr osv - de penge er givet rigtigt godt ud

//Morten

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogen du vil anbefale til en rimelig pris? Har virkelig ikke budget til en revisor..

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg bruger selv multirevision i næstved, de er gode, men ikke nødvendigvis de billigste du kan finde. Men tag evt et kig på http://www.agera.dk/

//Morten

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak får råd! Vil dog ikke lige se om jeg kan finde har stået i samme situation! Ved det kan gøres uden, så skal bare søge længe nok! :-)

Mvh Rasmus!

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om, at du har gjort nogle rigtig gode tanker.

Har du lagt et budget for, hvordan økonomien ser ud i projektet? Dette vil jeg anse som første skridt til at se, om idéen "giver mening".

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Masser af tanker i det økonomiske! Og ideen giver på lang sigt mulighed for eget varelager.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkelsen93:

Hej amino!
Sidder med den her ide, der er styr på alt, navn, hvem der skal lave logo, hjemmeside, grafiker, leverandør (dropshipping)

Men hvordan starter jeg? Hvad er første step for at jeg kan få min enkeltmandsvirksomhed op at køre?

Har været på den ide i flere uger, og sidder nu fast.

Mvh Rasmus.

Hvis du har styr på det hele er det jo bare om at komme i gang - få stiftet et IvS (google rundt for mere info om det) og se så bare ellers at komme ud over stepperne. Ingen grund til at sidde med en ide flere uger hvis du ved hvad du skal sælge :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

så der er ikke rigtig nogen rækkefølge?
Mvh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er smartest at have dit firma på plads først så du har et cvr-nummer, og en bankkonto er også meget god at have, men ellers er det bare at komme i gang, især hvis du allerede ved hvem der skal gøre de forskellige ting - der sker i hvert fald ikke noget hvis man sidder og overvejer første skridt i lang tid ;-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)