Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video Overvågnings firma

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er en god sælger kan du lave penge, men det er et stort markede og der er rigtig mange der prøver og som ikke klare det....

Jeg sælger selv systemer i fuld HD for 2395 inkl levering og montering

og opgradering fra analog til fuld HD fra 1495,-

Så du skal virkelig have et godt og billigt produkt for at være med.

Ellers skal du satse på de lidt bedre løsninger med kamera fra 3500 og op det markede er ikke så trængt da mange kun tænker pris og ikke kvalitet....



Med Venlig Hilsen

Martin Kistrup

Mjvision.dk

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin kistrup:

Hvis du er en god sælger kan du lave penge, men det er et stort markede og der er rigtig mange der prøver og som ikke klare det....

Jeg sælger selv systemer i fuld HD for 2395 inkl levering og montering

og opgradering fra analog til fuld HD fra 1495,-

Så du skal virkelig have et godt og billigt produkt for at være med.

Ellers skal du satse på de lidt bedre løsninger med kamera fra 3500 og op det markede er ikke så trængt da mange kun tænker pris og ikke kvalitet....



Med Venlig Hilsen

Martin Kistrup

Mjvision.dk

Tak for svaret kan se du har en masse tilfredse kunder

jeg skal nok have testet nogen kameraer i en billigere prisklasse kan jeg høre

min plan var at gå efter privat kunder også tror jeg jeg vil kombinere det med noget mekanisk sikring altså låse og diverse sikringer af vinduer 

da jeg er uddannet tømrer ligger det jo til højrebenet da jeg har monteret en del af den slags.  Da jeg er sikker på en tyv ikke er vild med den kombination af at blive filmet og skal bruge rigtig lang tid på at brække et vindue eller dør op. Det tror jeg helt sikkert har en meget bedre virkning end den meget brugte løsning at montere en alarm vis tyven har udset sig en ph lampe og feks en dyr stol igennem et vindue så er han jo inde og ude på 1min med de ting så ville rigtig gerne nappe nogen af de kunder der har en alarm med abbonoment monteret i deres hjem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Sikkerhed.nu Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Det er en spændende tråd, så jeg tænkte jeg ville prøve at bidrage med noget.

Kort fortalt, så driver jeg www.sikkerhed.nu og www.overvaagning.nu - så kan du selv gætte hvad jeg laver :-)

Jeg bruger selv prisvenlige megapixel kameraer, da jeg har en meget teknisk tilgang til det, og ved præcis hvordan hvert enkelt overvågningskamera fungerer og kender alt til "det der ligger bagved".

Jeg vil ikke anbefale selv at importere videoovervågning, da det vil kunne give bagslag som der ikke er råd til, hvis du gerne vil sælge det billigt. Men hvis du skal have noget der er nemt at gå til, så kig på HD-CVI, HD-TVI eller hvad producenterne nu har valgt at kalde deres coaxiale HD systemer. Der er ikke helt så meget der kan "gå galt" i forhold til IP baseret overvågning.

Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for lidt sparring (jeg er en kæmpe nørd på videoovervågning). Meget af min tid går i forvejen med konsulent-arbejde for installatører der ikke har helt så meget erfaring med teknikken som jeg har. Jeg bruger tit eksterne montører, så det kan jo være vi kunne lave noget sammen :)

Jeg synes din idé med mekanisk sikring er super - jeg har selv tænkt på det :)

Med venlig hilsen

Kasper Mønsted

Sikkerhed.nu / Overvaagning.nu

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)