Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video Overvågnings firma

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er bidt af en gal internet shopper og køber alting på nettet i hele verden, og har lige modtaget mine 2 nye ip kameraer og fået dem monteret de koster ca 1900 kr i den billigste net butik her hjemme men jeg har betalt 600kr stykket i hong kong med forsendelse men uden told og afgift nu spekulere jeg så på om man ikke kunne tjene nogen penge ved at montere dem hos folk for synes da det er noget af en besparelse bare på kameraerne selvom man skal betale moms og afgift så kunne man sælge dem for 2000kr inklusiv montering da jeg også har 600 meter netværks kabel stående så er der jo til de første par monteringer tror i det ville kunne løbe rundt og være et marked for det?

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder da som en spændende ide, og der kunne da godt være potentiale. Hvis det var mig, ville jeg nok starte det op som en hobbyvirksomhed for at se, om der er en efterspørgsel efter produktet/ydelsen.  

Der er tre ting, som jeg synes du skal være meget opmærksomme på:

1. Hvor mange kameraer skal du montere om dagen, før du kan betale din egen løn?

2. Hvordan kommer du markedsføringsmæssigt ud til folk?

3. Garanti. Når der er dig, som sælger kameraet, er det også dig, som hænger på garantiforpligtelsen - er/går der noget galt, er det dig som sælger der hænger på den, og ikke din Hong Kong-leverandør. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 4 person

4. Sikkerhed. Hvad gør du når din kundes 14 årige datter pludselig ligger halvpåklædt på internettet fordi dine kameraer ikke var sikre nok?

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

og 4 - helt klart 4! good point

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres råd ,sikkerheden er der er kode på hvert enkelt kamera så vis man vil logge på kameraet skal man have koden, ødelægger hurtigt en forretning at komme i avisen fordi man glemmer sådan noget.

Jeg må igang med lommeregneren og regne ud hvad der skal ind af kunder for det blir noget man kan leve af.

Jeg vil gerne starte et firma der sælger design lamper og møbler brugt
har jeg gjort en del år som hobby og har en Ebay butik med god
feedback og været bruger siden 2004 så folk tør købe dyre ting af mig også har jeg solgt noget på DBA og nogen gangeleveret det selv
så tænker der måske kunne være nogen af de køber der kunne være intresseret i at få det sat op,
Også ville jeg få lavet en hjemmeside, reklamere på facebook, også i mit netværk tror jeg også der ville være et godt antal kunder..

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der er et stort marked for den slags. Det er mit indtryk at mange mennesker vil gerne have video overvågning, men vælger det fra fordi de tænker det er for kompliceret for dem selv at gøre, og et sikkerhedfirma tager kassen for det!

Kan du sikre et hjem for folk for få tusinde kroner, tror jeg du har et marked.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, det var lidt der jeg selv stod det var for dyrt at få et firma til det, og har en kammerat der arbejdeded hos G4S nogen ga
Nge dækked han hele fyn alene det syntes jeg måske ikke rigtig var noget jeg gad betale for hver måned også tro at de ville kunne gøre en forskel med en alarm eller hvad de nu tilbuder af løsninger, så derfor jeg fandt en løsning med overvågning til mig selv istedet , men jeg må igang med at regne på hvad der kan lade sige gøre

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Husk der også findes regler på området der skal overholdes, når du montere kamera overvågning.

Samtidig syntes jeg prisen på 1900 er i overkanten for et all-round kamera..

Jeg har arbejdet med netop montering og projektering af overvågningsløsninger i fem år, og har i den tid erfaret at der er stor forskel på kameraer og deres kvalitet. Der er flere producenter der har lavet nye serier af løsninger som er både plug'n'play og væsentlig billigere end for bare et år siden.

Men kan du levere kamera med montering til 2000 kr. Så har du et godt tilbud :-)

Stil gerne spørgsmål hvis der er noget mere konkret du vil vide..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for svar JPT jeg skriver lige en privat besked til dig for det lyder til du har 5 års fantastisk viden om det jeg jo gerne vil starte jo og ville være super fedt vis du kunne hjælpe mig lidt med et par spørgsmål så jeg kan forudse eventuele problemer
for synes faktisk det største problem ved at starte selv ville være vis jeg havned en situation hvor jeg ik leverede det jeg havde lovet en kunde eller måske kunden regner med at produktet kan selvom at jeg ik har oplyst det kan den fuktion det det vil jeg ogdå meget gerne undgå for synes tit jeg snakker med nogen der har købt noget elektrinik forfi de troede drt kunne et eller andet som drt ik kan...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver bare :)

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)