Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til nyt CRM system til forening

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Min første gang her er spændt på at se hvad det føre til :)

jeg søger hjælp til valg OG start af CRM system til min nye forening.

det skal som udgangspunkt kunne.

håndtere medlemmer (i flere forskellige grupper) - sende nyhedsbreve (til forskellige grupper) 

arbejde sammen med e-conomic

sende velkomstbrev direkte til nye medlemmer som signer sig ind under hjemmeside.

skrive og arkivere kundesager

have forskellige log ind med mulighed for at vælge hvad de enkle log in skal kunne håndtere i systemet.

det skal nok kunne en del mere som en uerfaren mand som mig på dette område ikke har gennemskuet endnu derfor håber jeg på go hjælp og støtte fra friske personer her på sitet :)

Mvh 

Philip Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Philip

Jamen, velkommen herinde da Wink

Jamen som du sikkert allerede har erfaret er der rigtigt meget at vælge i mellem, og den rigtige løsning til jer afhænger jo meget af jeres behov, som du jo er inde på, og også jeres budget.

Når du skriver integration til E-conomics så tænker jeg umiddelbart at webcrm, og clickmate kunne være to gode muligheder, jeg tror umiddelbart at de ville kunne løse opgaven.

Anyway, du skal være velkommen til lige at give mig et kald på 3053 1351, så kan vi lige snakke dit behov i gennem, og finde den bedste løsning til jer

//Morten

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

David Ruben Karpantschof:
Tjek evt. http://simplycrm.dk/ de skulle have en gren for medlemsvirksomheder

Det er også et udmærket bud, de har også E-conomics integration, og integrerer fint med mailchimp til udsendelse af mails

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)