Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til projekt i IZMIR - TYRKIET.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære dig!

Jeg søger en partner til et evt. nyt projekt i Tyrkiets med moderniseret by – Izmir! I sommers var jeg som altid på ferie i min hjemme-by Izmir – og jeg har som regel gaver med til de nærmeste – og denne gange valgte jeg at købe noget speicielt og det var EL-smøger – HOLD NU KÆFT, det blev et KÆMPE HIT! På trods af at det var den mest moderniseret by – var der ingen der kendte til dig.

Jeg valgte her for leden at undersøge det markedet inden for EL-smøg i Izmir – og der var intet markedet – altså der var ingen der handlede med dem. Jeg har også undersøgt al med import, moms og tilladelse mm. Og det burde være lige til.  

Projektet som jeg har i hovedet er et gennemtænkt projekt. Izmir er præget af store indkøbscentre – magen til Fields mm.

Jeg regner med at vi åbner en form for stand (lille butik) i et stort indkøbscenter (SØG: AVM AGORA IZMIR), hvor der dagligt i gennemsnitet kommer 20.000+.

Udvalget af E-cigaretter til at starte med, skal lige umiddelbart ikke være det helt store.

Vores hovedprodukt – skal være denne pakke:

1x E-cigaret STARTpakke med 1xsmag (vælg selv) – det koster omkring 4-5 dollars i indkøbspris – og det er i perfekt kvalitet – afprøvet mm.

Vi sælger så denne pakke til 39 tyrkiske lira som svarer til 14 dollars. Vores fortjenest pr. produkt af denne pakke vil være omkring 10 dollars. Vi skal selvfølgelig også have andre produkter – og der skal være nogle eddition, som har en virkelig høj damp-styrke, som skal kunne afprøves i butikken og på den måde vil det tiltrække MANGE kunder! Udover de 20.00 besøgende, laver vi også markedsførings gennem de socialemedier, og invetere kendte ansigter i tyrkiet til at afprøve porduktet i butikken mm. - gode planer! Vi starter et stort mærke - som senere hen kan sælges som franchisering, det veldigt kendt i Izmir. 

Det er ikke den fattige del – det er udelukkende rige mennesker der er bosat i Izmir.


Startbudgettet ligger på cirka 10.000 dollars, svarene til 70.000 danske kroner – det er med etablering af hele butikken!

HVIS DU ER INTERESSERET – SÅ SEND MIG EN BESKED!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Segbordprojekt:
Jeg har også undersøgt al med import, moms og tilladelse mm. Og det burde være lige til.  
 

Der er intet der er lige til i Tyrkiet vedr. importtilladelser, og da slet ikke disse produkter, ligesom stiftelse af firma / arbejdstilladelse , ansatte osv.

Så, må jeg ikke høre hvor du har undersøgt dette ?

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har måske noget du kan bruge. Du kan kontakte mig på contact@pulzo.net

MVH Rene

Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
må jeg ikke høre hvor du har undersøgt dette ?

Min far er bosat i Tyrkiet, og har nogle virksomheder - så jo, det er undersøgt. Og importtilladelse? Det tager vel 1 uges tid at få godkendt sit produkt :) Det er gennemtænkt - og undersøgt, jeg går vel ikke ind i noget, jeg ikke har styr på :) 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Segbordprojekt:
Min far er bosat i Tyrkiet, og har nogle virksomheder
 

Det letter det jo betragteligt :)

Jeg har selv kæmpet lidt i Alanya, men som ikke fastboende udlænding er det jo en helt anden historie...

Men godt du har styr på det.  

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Segbor,

Jeg har endnu ikke hørt fra dig. Hvis du ikke er interesseret i at hører hvad jeg kan hjælpe med kan du bare sige til.

Hilsen

Rene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)