Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi står og skal bruge et logo til navnet Pimial og vi vil gerne have en proff til at lave det, da vi synes det er super vigtigt for markedsføringen af siden, men jeg har siddet og kigget lidt og jeg vil selvfølgelig heller ikke tages ved næsen :-) Hvilken prisklasse ville i sige et logo må ligge i, uden at man så har givet for meget? :-)

Hvis der er nogen herinde som evt. kan hjælpe med et logodesign, må i også meget gerne skrive.

Vi søger et elegant og stilet logo, som alligevel gerne må have et snært af noget råt ;-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Prisen på et logo kan være fra 500 kr. til 100.000, alt afhængigt af hvor mange kræfter og tanker der skal lægges i projektet. Når det er sagt regner jeg med at jeres budget ligger tættere på 500 end 100.000 :-) 

I er meget velkommen til at smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med lidt ønsker til logoet. Så vil jeg forsøge at komme med et oplæg på opgaven. 

Hvis I ønsker at få en masse forskellige bud kan i eventuelt overveje at slå opgaven op på Amino Freelance

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Mediehuset Epro kan hjælpe dig, med ide, udvikling og helt frem til dit færdige logo, som du er 100% tilfreds med. 

Vores logoer koster 2400,- Det er et en gangs beløb, og vi har mere end 10 års erfaring.

I logo pakken får du:

- Professionelt logo
- Skabelse af identitets brand
- Skabelse af kampagne brand
- Rentegning af eksisterende logo
- Altid 10 forskellige forslag
- Flere eksemplarer af det valgte
- Signaler værdiér & visioner
- Slogan til din brance
- Favicon til alle enheder
- Kan bruges til hjemmesiden
- Kan bruges til brevpapir
- Kan bruges som e-mail signatur
- Kan bruges til tryk og storformat

Du kan læse mere om logoer og om os lige her: 
http://www.epro.dk/shop/logo-grafiskdesign-25s1.html

Du er meget velkommen til at ringe på 70 10 90 20
eller sende en mail til michell@epro.dk

Venlig hilsen

Michell Kristensen

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Land & Dyr Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke vil tages ved næsen kan du bede om at se udkast før du betaler for at undgå at i taler fuldstændig forbi hinanden :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)