Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnements betalingsløsning med moms

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fået en stor udfordring med de meget ufleksible betalingsløsninger. Jeg har en wordpress side hvor der er noget abonnement betaling på, når betalingen er godkendt skal et andet system, som ikke er wordpress have besked, det gør at jeg ikke kan have en kurv, da linket til det andet system ikke går igennem så. Det giver mig nogle problemer med at tilføje moms, da PayPal ikke ligger moms på tilbagevendende betalinger, det skal altså gøres i en kurv.

jeg har kigget på nogle andre betalingsløsninger end PayPal som : Recurly, ZoHo og Cargify, men de er alt for dyre. Stripe er heller ikke en mulighed på grund af andre årsager.

Når jeg har lavet en abonnements pakke skal jeg kunne sætte et link ind, som føre til betalingssitet hvor prisen står for abonnementet samt moms beløbet.

Er der nogen der kender en god løsning? Jeg kan ikke tro, at jeg er den eneste der har haft den udfordring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg selvfølgelig ikke årsagen til at du ikke kan benytte Stripe, men alternativt så kan du vælge Paymill eller Braintree som er nøjagtigt identiske produkter, bortset fra de er EU baserede.

Jeg har lidt svært ved at helt gennemskue dit faktiske problem, så beklager hvis jeg skyder i vest, mens du spørger i øst.

Det virker på mig som om du mangler den reelle kontrol over hvad det er du faktisk opkræver af betaling og hvilke linier der er tale om?

Jeg har lavet en del abonnementsløsninger med Stripe, Braintree og Paymill og virkeligheden er at der ligger meget backend arbejde i at arbejde med abonnementsbetaling, primært fordi at betalingsløsningerne typisk ikke kan levere præcist hvad man selv har brug for. Du er netop ikke den eneste med den udfordring, men sådanne løsninger kan du som regel ikke få som plug'n'play.

En kombination af at generere egne faktura, bearbejde webhooks og nogle simple cronjobs og så har du sikkert den løsning du skal bruge, men det er svært for mig at præcisere en løsning uden mere information. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

tak for dit svar, nej Paymill og Braintree er heller ikke gangbare løsninger. Det skyldes at jeg kun har den fulde kontrol over wordpress delen, og prisen det andet system har jeg ingen kontrol over. Dem der har kontrol over kan/vil ikke lave om på,hvordan betalingen går ind, derfor er et link til betalingssitet den eneste løsning og ikke en kurv som mellemstation.

jeg ønsker selvfølgelig at opfylde lovgivning der omhandler moms opkrævning, derfor er det vigtigt at man kan se, hvad momsbeløbet udgøre, og det er det der giver problemerne når det er tilbagevendende betalinger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dannydj:

Hej Dan,

tak for dit svar, nej Paymill og Braintree er heller ikke gangbare løsninger. Det skyldes at jeg kun har den fulde kontrol over wordpress delen, og prisen det andet system har jeg ingen kontrol over. Dem der har kontrol over kan/vil ikke lave om på,hvordan betalingen går ind, derfor er et link til betalingssitet den eneste løsning og ikke en kurv som mellemstation.

Hvordan hænger det mere konkret sammen? Beklager jeg spørger, men jeg forstår det ikke helt.

Det er meningen at dine kunder skal betale til dig, ikke? Er det så ikke bare meningen at du skal give besked til det andet site at der er allerede er betalt? Og hvis det er tilfældet, ville det så ikke kunne foregå med en simpel webhook? Måske jeg skal vide mere om det konkrete produkt for at forstå det helt.

Dannydj:

jeg ønsker selvfølgelig at opfylde lovgivning der omhandler moms opkrævning, derfor er det vigtigt at man kan se, hvad momsbeløbet udgøre, og det er det der giver problemerne når det er tilbagevendende betalinger.

Hvis du selv laver fakturaen (hvilket du nok bliver nød til) så er det ikke et problem - men det er selvfølgelig ikke bare lige sådan at udvikle.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)