Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mister jeg data ved sletning af Search Console?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har allerede prøvet i Google's eget fora uden svar..

Jeg har en kunde, hvor vi gerne vil have fulde rettigheder til deres Search Console, da jeg gerne vil invitere en ekstern til kontoen. Normalt ville jeg bare få kunden til at invitere den nye, men de har slet ikke adgang til kontoen..

Det nemmeste ville nok bare være at slette den bestemte Search Console ejendom, og oprette den på ny, men ville vi i så fald miste data, eller kan den vise tidligere data, når der bliver oprettet ny?

På forhånd tak. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Du burde sagtens kunne oprette en ny Google Webmaster konto og tilføje hjemmesiden til dette. Du vil skulle bekræfte ejerskab som normalt. Så snart hjemmesiden er bekræftet burde der ikke gå mere end 24-48 timer før at alt data igen kan ses. 

Vent dog med at slette den gamle konto for en sikkerheds skyld.

Med venlig hilsen

Jesper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at jeg ikke kan tilføje en ny på samme domæne, da jeg jo allerede ejer den - ellers ville jeg også gøre det på den måde. :-)

Men hvor sikker er du på, at data kommer frem igen efter et par dage?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du lade den originale konto køre videre og oprette ny adgang med et nyt tag - fra en ny konto?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke den org. konto - det har kunden.

Jeg ville umiddelbart mene det nemmeste ville være at slette den nuværende og oprette en ny, men vil helst ikke miste data.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias, har du prøvet at oprette hjemmesiden på en ny konto?, det burde ikke være et problem at den er bekræftet hos en anden. Der skulle gerne komme noget frem med "flere ejere" eller at overtage ejerskabet. 

Det lidt tid siden jeg har gjort det, så ting kan jo ændre sig. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person



Jeg har netop efterprøvet oprettelse af adgang til en konto, der stadig ligger aktiv med ejerskab på en anden Gmail.

Der gives adgang ved nyt verificerings tag og alt data forbliver som før.



17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lige præcis, så den er god nok Tobias.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil jo gerne have domænerne på en samlet konto, da vi er flere der skal tilgå den.

Men du mener den bedste mulighed er, at oprette en ny konto til denne hjemmeside så?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo an på kunden. Hvis kunden ikke har adgang til deres egen, må du jo oprette en ny til dem i deres navn så at de fortsat har adgang, og så tildele dig selv adgang. 

Hvis de ligeglade, så opretter du jo bare webstedet i din egen Webmaster.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)