Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B Plugin til WooCommerce?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Er der nogen der har erfaringer med nogle gode plugins til WooCommerce, der gør det muligt at tilbyde B2B? Her tænker jeg primært på tilpasning af priser. Siden er primært målrettet B2C salg, men som sagt ønsker jeg også en B2B løsning. Måske nærmere en 50/50. Så tænker eventuelt, at noget specielt login til B2B kunder ville være relevant? Er åben for alle løsninger.

Har undersøgt Google, dog uden nogen optimal løsning.

Mvh Rasmus :-)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at http://www.woothemes.com/products/dynamic-pricing/ gør det muligt at give x% rabat til alle som har en bruger på siden med en bestemt user-role.

Men mon ikke der findes et mere avanceret plugin med mulighed for at give forskellige priser fra kunde til kunde og måske forskellig priser fra produkt til produkt i stedet for en standard procentsats for alle produkter.


Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus 

Har du nogle særlige krav til dette B2B modul? Hvorledes forstiller du dig at købsprocessen skal forgå? 

Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Forestiller mig at B2B kunden kan logge ind og priserne så automatisk regulerer sig fra B2C til B2B.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmusjeppsen:

Forestiller mig at B2B kunden kan logge ind og priserne så automatisk regulerer sig fra B2C til B2B.



Skal priserne være forskellige fra bruger til bruger?
Og hvad med fra produkt til produkt?

Det plugin jeg nævnte kan regulere priserne, når brugerne er logget ind.
Men hvad jeg ved af kan man kun lave én procentsats (besparelse) for alle produkter og brugere.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej og ja. Der skal kunne tilbydes forskellige procentsatser (priser) fra produkt til produkt, men ikke fra bruger til bruger.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmusjeppsen:

Nej og ja. Der skal kunne tilbydes forskellige procentsatser (priser) fra produkt til produkt, men ikke fra bruger til bruger.



Jeg har lige været inde og kigge på en kundes side der benytter sig af dynamic pricing.
Det er muligt at angive forskellige procentsatser for hver enkelt produkt, som ser ud til at kunne overskrive den standard procentssats som jeg snakkede om i mit første svar :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)